Saturday, December 17, 2011

adorable toyen.

Assalamualaikum..=)

Semalam pergi beli makanan dekat sigai kedai depan u neh kiteorang terjumpa dengan si tecik comel tapi comot weh. Tapi seyes pandangan dia sangat lembut je. Duduk di penjuru dinding. Sian kan si tecik tuh. Aku pun nak ambik buat balik rumah. Tapi sebenarnya takut nak pegang kucing. Jadi Kila yang ambik. Ingat nak bela kat umah sewa. comel comel weh. Lagi comel dari orang yang buat-buat comel. 


tengok ! comey kann. Tapi kesian sebab asyik mengiau je. menangis. Takut-takut. Pastuh wawa cakap berdosa besar tau pisahkan anak kucing dengan ibu dia. Alorh. Sian pulak. mesti dia ade mak lagi kan sebab kecik.

tengok dia senyumm.. kan dah cakap dia lagi comel dari orang yang buat-buat comel . kiteorang dah namakan dia toyen sebab warna oren. Toyen toyen toyen !Tapi sebab nampak dia takut-takut terus pergi letak balik.heeeee.sedihnyaaa.haritu ada si ning tapi ning pun dah hilang. Takde benda la nak manja-manja kat umah sewa neh.;p

lucu weh kucing neh,.masa naik kete  nak anta dia balik,dia pandang je kat luar dengan sedih. rindu mak kot.HAHA.

huuu..toyennngg. kiteorang pasti akan rindukan toyen neh ! nanti kami akan jenguk-jenguk kamu dan culik kamu kejap ye :D

11 comments :

Cik TeN10 said...

Wehh aku kl bab2 binatang ni aku cepat sket tersentuh !.. Nak2 kucing..sbb aku suka and syg sgt ngn kucing.. Ntah2 dia nangis sbb lapar kot wehh..

diana said...

tak pe la kalau bela bawak balik..
dari mati kat jalan..

и.ғ.я © said...

alolo comel2nya toyen dia. Comel jgk si ayuni tu hehe

Aida Azryn said...

comel! huhu.. ;D

ILA HonEyBuNNy said...

toyen yang comeiiii..;)

tingat tonyen kat umah..ehheh

fiezah91 said...

ko ada bagi kucing tu makan tak wei. kot dia lapar ke tu asyim mengiau je. huhu. comel.

Fariq said...

toyen tu mesti jantan kan.. bukan main die sengih dpt gmbo ngan pempuan.. hehehe

psssttt.. sudah tukar nama blog la.. patut rasa mcm lain je..

budak penjara said...

lucu giler name toyen..x kacak langsung..haha

aLya maNip said...

comei...lau dapat mandikan mst best ni..hehe

MiMiEy :) said...

memang comel

kucing ni dapat jd peneman time kesunyian

DuniakuAbstrak said...

masih budak lagi toyen ni