Thursday, October 6, 2011

talam dua muka

depan bukan main puji , belakang bukan main keji .


Serius tolonglah jangan buat perangai macam ni. Sakit sangat hati bila macam ni. Bukan nak marah , tapi sekadar kesal je. Kalau benci tak perlu lah kau tabur dengan bermacam pujian. Padahal kalau dah benci sangat umpatlah,kejilah,menyindirlah,bergaduhlahh.suka hati. tapi tolonglah jangan buat baik depan-depan tapi belakang tak cukup ayat nak digunakan untuk mengeji orang.Sangat-sangat pelik dengan orang macam ni. Aku rasa tak ada orang yang suka kan?

ya tahu. semua orang bukan perfect sangat. Tapi kalau tak boleh nak jujur dengan orang ,jujurlah dengan diri . kalau dah benci tuh jangan nak memuji tunjuk baik.buat rilex dahla . Kalau belakang nak cakap ape-ape pun tak kisahlah sebab kau dah jujur dengan diri .tak adelah nampak loser sangat.

kita bukan baik sangat . tapi kita pun bukan musuh kan. Kenapa pilih jalan ini ? nampak macam aku tak tau. tapi sebenarnya aku buat-buat tak tau. kau nak bertalam-dua muka dengan aku. Tak ade masalah , Aku pun reti bertalam muka jugak. :)

10 comments :

fiezah91 said...

sapa keji ko ni cah. adat la manusia. sabar je la. uit uit. ckp nak sms aku.

ecah mashuri said...

yunk.kdt ak xde..uhuhuhu..nnti kte msg k.tungguuuuuuu ak.:P

Cik TeN10 said...

org cmtu takleh buat kawan wehh.. buat bodo je kt dia.. ramai lg org yg muka tak bertalam yg boleh dijadikan kawan.. :)

JIJI YU said...

baso jenih jahat sungguh setaro uh

DuniakuAbstrak said...

tuam je muka dia

diana said...

bahaya orang gitu...
pentingkan diri sendiri pun ye jugak tu..

:: noremy bte rahmat :: said...

pernah jmpa ngan org mcm nie.kalo berdepan,dia bercakap manis ngalahkan kawan baik...

doakan org mcm nie cpt insaf...

MiMiEy :) said...

setuju dgn akk,
mimi pon x suka betul yg talam dua muka ni.
depan kita puji melambong, belakang mgumpat x sdar diri.
sabar je lah

ecah mashuri said...

ten-huuuu..tp ak wt xtau jek.bia dia paham2 sendirilah.dia boleh dibuat kwn.tp kwn time suka2 jelah.heeee

ji-ustad tolong wi cramoh barang sepatah dua weh.

ayul-honestly nak tgk muka dia pun xsnggup.

akak diana-mmg pun.bkwn pn utk kpntingn diri.

noremy-tula.smoga diaorg cpt2 tsdr

mimi-kalau boleh ase nak uli2 je kan.heeee

CIK TOM said...

ciktom plg xsuka org jenis talam dua muka ni...depan je baik tp blkg..ecah buat xtau je ngan dia..baik ecah layan org lain je..