Sunday, June 19, 2011

SELAMAT HARI ABAH,ABAH!

assalamualaikum=)

hari ini hari bapa.mase nilah umat manusia sedang seronak mempamerkan kasih sayang.up status facebook.beli hadiah.kecik pun takpe.asal berharga kan.serius hari ini la kite nak tunjukkan kasih sayang.

aku ingat tak nak post pasal hari bapa ni.nanti ade pulak yang rindu-rindu arwah abah kan.ade jugak nanti banjir setaman ni.ni pun aku duk tepi kawan aku nih.duk nyanyi-nyanyi lagu sedih.saje nak buat aku syahdu.,ni sebab baca tajuk post aku.heee..

yela.nampak je aku biasa.tapi bila tengok home facebook semua orang duk cerita pasal abah.upload pic dengan abah.tapi aku ni dah takde peluang macam tu.dua tahun abah dah tak ade.tapi serius rasa baru je.dan rase macam abah masih ade lagi.:')

ehhh.dahlaaaaa....



ape pun.yang masih ade abah.janganlah ek buat abah sedih-sedih.nanti bila dah takde baru lah kite tau camne.

abah.selamat hari bapa...rindu abah !:')





kasihnya ibu membawa kesyurga.kasihnya ayah,sepanjang masa:)

15 comments :

IMANSHAH said...

saya juga tiada ayah lagi kat dunia ni

nuyuEna said...

kirimkn doa selalu buat abah..:)

Siti Safiyyah said...

betol3. hargailah sebelum mereka tiada. T_T tak dapat nak bayangkan kalo abah ss pegi.. eh takmo bayangkan! grr

syrupmasin said...

waa..alaa jgn sedeh..adoii..slmt hari bape ;)

Mfs said...

selamat hari bapa =)

emieysandra said...

ecah jgn la sedih2 ea^^

JIJI YU said...

deom antaro 'bendo' hok dio buleh wat teman die di alam sano..

d_LA said...

eh, akak x wat entry psl ayah pun...jahat x?ekceli nak buat pastu x jd sbb bibik selok..then terbuat entry sukan lak td..haha..
akak wat lewat sikit la sbb ramai sgt dh buat arini..hehe..
byk2kan sedekah ayat2 suci untuk arwah abah echah ye..

James Alexander said...

moga abah anda tenang disana...

ecah mashuri said...

@cikgu.xpe.semoga abah tenang kat sana.


@nuyuyena.yup.thnks syg:)


@ss.haippp.xpayah bayangkan.sebab ia lebih seksa dari ape yg kite cuba bygkan.heeee

@syrup.xsedih.tacing je.ehehehehe

@akak emi.xdela sis:)

@jiji.yup.betul 2

@heee.xpe xbuat entri pun sis.asalkan kite tau yg kite ayg ayah.ehheheeh

@james.thnks ye:)

diana said...

tak de ayah..hilang entah kemana??

Raden said...

erm...slamat hari ayah

Cik TeN10 said...

ohh bru perasan besday incik bf sma ngn hari bapa.. nt kl incik bf da jd ayh sng la.. jimat kos smbut serentak.. kuang3~ harap2 dia xbca komen ni.. kih2

yg pergi ttp pergi.. hanya doa yg dpt dberi..jgn lupa berdoa and sedekahkan ayt2 suci kd abah echah :)

YOUsoF said...

Selamat hari abah!.. Tak tau camne nak hadapai saat abah takda nanti. Tapi kita yang ada lagi ni terus rajin hadiahkan al-fatihah ok..

senyum sikit pleaseee ;)

bersama kak Es said...

siapalah kita tanpa abah .. huhu