Tuesday, June 21, 2011

antara aku dan heels

assalamualaikum=)
aku lame dah teringin nak pakai heels..bila tengok kawan-kawan aku ber heels macam comey sesangat.nampak girly-girly gitu.eh kenapa tiba-tiba cerita pasal heels?sebab...sebab aku rase sweet sangat bila pakai wedges or heels kan.tapi aku ni nak pakai jangan haraplah.rase tak yakin.170cm kalau pakai heels lagila rase macam .rase macamm..tak sesuaiiii.
tapi aku rase malu nak pakai heels.dahla gemuk.tak ke macam hulk kalau pakai heels???huuuuu..

cantiikkkk..lagipun kaki dia cantikkk.huhuh.

nak ni boleh?aku rase tak pakai la.tapi persoalanya.kalau jatuh terguling.sape nak tolong angkat?;p.mungkin aku akan jalan mengangkan supaya pasak kaki aku boleh menjejak bumi dengan stabil.aku kalau sekali dua boleh la pakai.kalau selalu sakit laa kaki nih.

hurmm.nak berangan pakai heels yang tinggi2lah..sambil tangan laju-laju search google image;)


24 comments :

ABU said...

tak takut ke korng pakai heels..hahaha kang jatuh teguling..

MR. SYAH said...

hahah... pakai jer.. janji kita gembirakan.. :D

Abang Jonni said...

pakai saja apa yang selesa di kaki... huhuhuhuhu..

nini said...

pakai heels bagus....supaya kita berjalan dengan penuh sopan santun...hehe

Aida Azryn said...

hehe.. try je la pakai high heel.:)

James Alexander said...

hahaha...

kekadang tgk heels cenggini dah macam roller blade pon ade...

hahaha...

nak pakai heels ? kalau rasa konpiden, silakan pakai...

kalau rasa risau cemuhan org, pakai selipar jepun ke atau kaki itik tu pon dah memadai... hehehe...

Cik TeN10 said...

nk pkai heel mmg kna confident echah!! ko try r pakai skali.. aku kl nk travel jauh2 salu aku sarung crocs je.. tp kl nk hang out ngn member2 or dating bru aku pakai wedges.. aku rsa lg sng pakai wedges dr heel.. sbb heel tumit kecik so tekanan lebih tggi and krg stabil berbanding wedges.. itu ape yg ak rsa la.. ^^

bujal X said...

170cm? tinggi ah kamu~~

tumitKAKIkuLUKA said...

kite pon teringin nak pakai heels tapi takut terpeleoott.maluu..huhuu;)

miwwa J said...

tinggi nya awak!

hehehe

eh apa2 pun try la pakai heels. dpt meningkatkan keyakinan diri.

slow slow.

pasti OK. goodluck!

S..U..D..@..I..S said...

cantik tu memang cntik ecah tapi...
kalu terpeleot dpat sakit dan malu......

cimOt said...

a do really want to use dat!!

ecah mashuri said...

abu.HAHAH.jatuh terguling tuh ak buat2 la macam sedang buat senaman akrobatik;p

syah.HAHAH.nak 2 nak tapiiiii.;p

abg joni.baik boss!!;p

nini.betul2.n lebih jalan dengan berhati2.;p


aida.dah try syg.tp xbest mana.tp comel.huuhu

ecah mashuri said...

james.haha..tula konpident uh xderk.xpelah.nanti nak try pakai jugak.

ten.ak ade jugak pakai wedges n dia sangat selesa.cuma ak rase mcmt erlebih lonjong lak.eheheh

bujal.tinggi la bg seorang pompuan.

tumitkakikuluka.huuuuu..same la kite yunk

miwwa.olooo miwwa sayang.nasihat yg comel.uhhuh.thnks! t ecah try pakai ;]

sudais.betul tuh.maluuu..huuuu

cimot.HAHAHH..yela syg wehhh.

Raji and Yeen said...

jgn tinggi sgt heels tuh..
nnti dikejar dek anjing susah nk berlari klo berheels ;D

kokser kokdam said...

aurat... aurat..

eheh

Solihin Zubir said...

pkai heel x baik utk kesihatan..
pkai je selipar jepun.. hehe.. ;-p

adan said...

ikut keselesaan pemakai la.. aku risau gak kalau pemakai jatuh pakai heels ni.. malu wooo.. ahahaha

dah macam nagka busuk jatuh.. ahaha

Si gadis bunga said...

seseorg itu akan nampak cantik jika beliau konpiden.
jadi, kalau nak pakai ape pun, mesti kene konpiden.
okayh?

btw, heels tak elok selalu pakai. kalau pakai sekali sekala boleh lah. :)

ishiko said...

gojesss.... try je .. huhu

Mawar Berduri said...

ekkk.. pakai heel penat la wak.. suka lagi pakai scandal.. sempoiii..

Wanie said...

ok je klu pakai heels.
xpyh la tingi2 sgt..
nt dh pro bru tinggi2..:)

Azlan Hasan said...

too bad beauty is pain..kalo nak pakai kena blajar..lama2 nanti menari pun boleh pakai heels..heheh

Regards,
-Strider-

ecah mashuri said...

raji.sini takde anjing.heehe

fahmi.jange tengokk.;p

solihin.tp pompuanmst nak try juge benda neh.

adan.ahhaha.xbek r.jgn doakan jatuh weh

anis.heeee..nak pakai sekali sekala je.kalau idak sakit kaki

ishiko.heee.nak try ah.:)

mwr.pasang skandal?ke sandal.ehhehe

wanie.heee.mekasih moral support tuh;p

azlan.hahaha...buang tebiat ke ape ak nak menari pakai heel;p