Monday, March 21, 2011

perasan atau salah paham?kahkahkahkahhhh

assalamualaikum.
tadi aku gelak guling.KAHKAHKAH.aku tak tau la kenapa aku rase insiden yang terjadik tadi amat kelakar.kot pun sebenarnya takdela kelakar sangat..tapi memang gelak overdose.mybe duk ditempat kejadian kan.;p

ceritanya begini.
nampak tak ade pakcik baju merah nunnnn di depan tuh.kiteorang sebenarnya berhenti kat tepi jalan sebab tunggu cikna nak pergi sekolah SIC buat research.tiba-tiba pokcik berbaju merah dan berbaju putih tuh melambai-lambai dekat kita orang..mula-mula ingat bukan lambai kat kiteorang,so buat bodoh.lepas tuh dia siap lambai dua tangan hah!aku pun macam.eh.kenapa pakcik nih.yuni ngan kila pun tengok yang pakcik tuh lambai-lambai.yuni pun cakap.dia panggil kita tuh.kereta rosak kot.sadai tepi jalan.

aku pun bukak tingkap.memang dah standbay nak jenguk kepala nak tanya pakcik tuh.yuni siap cakap.chah,mu tanya la pakcik tuh.kiteorang malu.aku pun memang niat nak kuar dah.tapi aku terpikir.baik pegi je ngan keta.aku pun cakap.yuni.ko pegila dekat sikit kat keta pakcik tuh.

belum sempat kiteorang nak pergi.pakcik tuh dah nonong jalan datang kat kereta kiteorang.yuni pun cakap.ah.sudahhh..tula pakcik panggil tak nak pergi.sampai je dekat-dekat dan-dan je yuni bukak tingkap.TAPIIIII BELUM SEMPAT YUNI NAK JENGUK KEPALA PAKCIK TUH PERGI NONONG KAT DEPAN LAGIII.RUPANYAAAAAAAA....bukan panggil kiteorang pun.wakakaka...bongokk betoiii...perasan orang panggil dia.tenggg.tenggg..tak maluuuu....

rupanya pakcik tuh panggil jentolak dia kat belakang.hua.huaaaa...


jentolak yang dinaiki pakcik baju putih itu.paling tak menahan soalan yuni tuh.sempat lagi dia cakap."erm.tak ade orang kan nampak kita bukak tingkap tadi?"


errr..err..TAK ADELAHH KOTT-_-

31 comments :

Wan Hafisah Collection's said...

alamak!!

aku pun guling2 gelak cah oiiiiiiiii!!!

hahahahhha..

ko ni mmg ngeri jek!!!

diana said...

hehehe..
kalakarnye la..
tu la tak pandang kiri kanan..
kalau ada orang nampak cemana ye??
kalau akak ada kat situ memang akak ketawakan korang cukup2..
hahahah

shameel Iskandar said...

hahahaha,
nasib baik pakcik tu tak perasan. kalo tak dia pasti tersenyum sampai tujuh keturunan

zati embong said...

echah!org check belakang dulu la!haha

diana said...

akak tag kamu nun..

aNiS aNiSa said...

haha...kelakar!!

sy pon penah jadi insiden cmni..tp xdak lah tepi jalan

tp xpala da xnmpk..klu org nmpk malu kot...hehe

Abang Jonni said...

Apalah pakcik tu... ada gadis satu kereta... bley dia lambai jentolak...

ish... ish... ish...

Naddia said...

kalo kantoi malu, cha buat2 turun tgok tayar la..cover malu. haha

- GC - said...

haha. malussss...

soffea said...

haha.. kelakar la echah.. malu okkeh. hahaha.

aLya maNip said...

haha..wat2 cam pakcik tu pon x sedar la.echah..haha

Raji berkata said...

hahaha pak cik tu buat bang bang boom kt korang kot
hak2

KUREKURE COMEL said...

hahaha....terbaik!....adooiii...
penat gelak....ada mata2 tgk tu...
kihkihkih....

AiDa AzRyN said...

lawo backhoe tu. haha

d_LA said...

hahaha..pokcik tu mmg style la chah..saje je nk kenekan korang kot..mana tahu pkcik tu ade blog gak

Solihin Zubir said...

ahahahhaa.. sib baek x sempat tegur pakcik tu..
kalo x, kompom malu gila babas.. heheh..

Liquid said...

hahaha kalo incek liquid pon gelak guling2 cmneh

mario said...

ekeke...mmg perasan kan korang...

DuniakuAbstrak said...

terjun Longkang kasi iLang maLu

The Crow Empire said...

ahaha.. memang lawak ah. heheh.. Harap takde sape nampak buka tingkap tu. keh3..

(^__^)

Cik TeN10 said...

ahahaha..sakit perut aku gelak..

d_tieah said...

Hahaha.. Lawak giler.. Kwang kwang kwang.. Aku dengan penuh tawaduk baca tau echah..

Entry Terbaru : Video Bloody Wealth/Harta Berdarah Taib Mahmud

MOFASAD said...

cermin sisi belakang kereta hilang eyh?

bunga said...

hahaha...korang ni selalu buat sus[pen..hahahah...

emieysandra said...

suspen sungguh..huhu, sure k xde org nmpak, drebar jentolak tu prasan kot..hik3 :D

kiwi said...

SIC tu yg skolah smua laki kn?

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

waduh! aku pon tumpag gelak depan lappy ni sorang2..

Heidi Shafiq said...

hahaha.. sadis..

Puan Besar Shag Yahaya said...

Shag nampak lah Echah sayam! haha. Kantoi je. Shag penat guling2 gelak dalam kereta sebab dok pikir siapa lah yang perasan tu :P

Kelakar lah korang!

Rina Rossoneri said...

oh, tak komen lagi eh..

ni nak habak, awat hang tak toleh belakang dulu??hang toleh belakang dak??

(hancur loghat)

Miss Yaty said...

haha..nsb baik tak de org nmpk...kalo de org nmpk cm ne lah agknye...hiii ;P


p/s: echah ke yang tlg ajar cik tom pasl blog yaty tu? lpe nak tnye cik tom smlm...kalo btol thank taw...hihi...

memang cuak gle smlm sebab tak dpt nk bke blog....

skrg da hepy blik sbb blog selamat...hihi ;)