Friday, March 11, 2011

peluk,, akak diana senyum-senyum.huhuh

assalamualaikum.
semalam kan aku sedih.sebab akak diana komen camgini pada entri aku kali lepas.

aku terkedu.senyap.a'ah kan.kenapa ye kite je yang nak gedik-gedik peluk dia?huh!aku pun dengan perasaan yang sedih balas gak komen akak diana.


aku pun baru perasan.kenapa ye yuni tak peluk aku?maknanya aku je yang sayang dia agaknya(sayang tipu) kat dia.pergh.tak baik mu yuni.kata sahabat sepersengalan bersama.grr.

jadik aku terus tunjuk kat dia komen akak diana.dan aku terus tanya dia.kenapa ko pun tak peluk aku?pastuh dia jawap.yela-yela esok kita bergambor aku peluk ko lak ek?mesti dalam hati dia cakap PERLUU keeeee peluk mu chah?;p.


semalaman aku tak boleh tido ngan lena.sehinggalahhhh~~~..
.
.


.
.

.


.
.



setelah dipeluk!HAHHAHAHA..aku hepi dahh..akak !ade je orang nak peluk.ecah!huhuhuh.jadi hari ini akan tiada lagi kesedihan pada diri ini.:))



26 comments :

Wan Collection's said...

Kau buat akak mereng Cah!

http://akusertajiwabisnesku.blogspot.com/

dya adriza said...

kah3... adesss..

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

aku weiii???

Duniakuabstrak said...

tak peLuk pun sayang gak

Pencacai Alim said...

hemm..hem..

Fariq Jalil said...

ceh.. komen camtu pun sampai tak lena tido.. hehehe.. :p

Unknown said...

echah berehi keno dakak ghuponyo...

zati embong said...

hahaha.jat?nak peluk x?haha

Aida Azryn said...

meh nak peluk meh.. :DD

KUREKURE COMEL said...

minaaaaaa nak pelukkkk echah jgk....
dlm mimpi ek...set pukul 12 am tau...
tak dtg siaaaappp...hehehe...

The Crow said...

Laaa... nape tak cakap kat crow yg echah nak pelok.. adeh.. keh3..

Tapi crow tak blh pelok echah. sbb crow tak pernah mandi. koh3..

(^____^)

Unknown said...

@Wan Hafisah Collection's
akak oii!ecah bukan lesbo.huhuhuh

Bunga said...

nok dakap etek..haahhaha..

Unknown said...

@dya adriza
heehheheeheheh

Unknown said...

@Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali
ko nak suruh ak peluk ko ek.ahhahaha

Unknown said...

@DuniakuAbstrak
tauuu.huhuhuhu

Unknown said...

@Pencacai Alim
aum aumm.heheh

Unknown said...

@Pencacai Alim
aum aumm.heheh

Unknown said...

@Fariq
heheh...tipu je tuh.tido mati je.ahahah

Unknown said...

@JIJI YU
ahahaha..brehi la kalu saing2

Unknown said...

@zati embong
maluuuu..tp kalau dh lame2 cium pun boleh jat.heheheehheeh

Unknown said...

@AiDa AzRyN
hehehe....maluu;p

Unknown said...

@KUREKURE COMEL
hehehe...janji tau.kalau lmbt dtg siap mina!:p

Unknown said...

@The Crow Empire
ahhahaa...xmandi pun crow dah wangi pe.hhehhehhe

Unknown said...

hahahha..
akak memang suka saiko2 orang ni..
hahah..

ceh!!komen gitu pun nak sentap..
gigit pipi baru tau...


hhahah

Unknown said...

akak~hahahaha...bukan sentapplahh...memikirkann.huhuh..akk mmg suka saiko2.sampai terfikir gak.tanya banyak kali pd yuni suka tak kat ecah.ke menyampah kat ecah ke.heheheh