Wednesday, March 2, 2011

kisah pedajal of da year

assalamualaikum.

ingat tak pasal sambut besday antik semalam?sebenarnya masa sampai kat pantai tuh dah lewat sikit.lepas tuh kawan aku ade dating kecemasan petang tuh.nak-nak pulak jalan nak masuk pantai tuh rosak.so tak jadi mandi.g duk mengedik kat sekitar tuh saje.

tapiiiiiiiiiiiii....oleh kerana kami dah peram ramuan pedajal tuh,masa aku duk borak-borak tiba-tiba kawan aku cakap antik tengah mandi.pastuh datang idea jum mandikan dia wehh..semua gaya tak puas hati.bukan ape.time birthday orang lain.si antik (dengan aku) lah yang menjadi dalang segala idea.ade yang pernah kena mandi ngan budu lah.soya masam lah.kicap basi.tu (aku) dan antik yang selalu pikirkan.HEHHEE.aku sedap ah pedajal sebab bday aku time cuti sem.keh.keh.keh.

lepas tuh aku terus berlakon nak terkucil.cepat-cepat suh dia bukak pintu bilik air.HAHA.dia cakap dia tengah bersabun dahh.tapi aku cakap wehhh..ak nak terkucil sini nehh.aku ketuk jugak sampai nak roboh pintu bilik air.yang lain dah bersedia pegang botol air ramuan tuh.
yang nih campuran susu masam tahun lepas di adun cantik dengan telur.dan korang tau.dua hari weh dah perammm...pastuh botol tuh kawan aku sua kat aku.suruh bukak.bila aku bukakkkkkk...air dia terkeluarrr macam air coke yang dah digoncang tuhh..perghhh..gilaaaaa..busukkkkkkkk!!!!!!!!!.tobattttt ahhh...tak sangka air tuh sebusuk itu.-_-

dan pada masa yang sama si antik nih bukak pintu.kiteorang apaaa lagiiiiii...gedebummmm.*eh bunyi camtuh ke?siram kat dia.termuntah jugak beliau kat situ.AHHAAH.lepastuh berlakulah pergelutan disitu.korang bayang sendiri.telur kat tangan aku boleh pecah sebab hanya terkena air busuk tuh.boleh bayang tak macam mana busuk dia?jelebu bau dalam bilik.dalam sejarah tak pernah aku cium bau macam tuh.huihh..tapi nak wat cmne.kena balas gak sebab antik bos dalam pedajal orang.so.si bos kenalah lebihhh sikit dari anak buah.ehhehe.

dan lepas tuh sejam jugak dia mandi.duk uwek.uwek.ermm...orang ngandung tak camtuh.pastuh aku ngan budak-budak ni pun duk uwekk gak kat luar.dah mana tau bau dia menusuk gitu.air peram rupanya bau lebih kaw dari telur tembelang yek?

erm.kiteorang neh jahat betul kan.pedajal orang camtuh sekali.aku tak taulah nasib kami bila sampaii masa dipedajal.huih.cuak!



aku berani beat.kentut nih tak sebusuk air tadi lagi.lagipun kentut cepat hilang dibawa angin.yang nihhh..berkepammm!!!-_-


akhir kata dari aku.
hepi birthday to me..happy besday to me.happy besday to me.~~~lalalala.

23 comments :

KUREKURE COMEL said...

hahaha...sengal gle....mina pernah buat...dlm kelas...sekali kena denda tgh padang...kihkihkih....



korang ni....nakal gile la...
msti lpas tu tak payah pkai perfume kn...hahahaha....

Along Tapa said...

aku baca dengan penuh penghayatan echah...tapi bila part ko kata ko telur yang ko pegang tu pecah, aku dah terpikir lain...mungkin aku jek terpikir cenggitu..hahaha

Gorengbaek - Cara bergaya nak menangani manusia psiko

Hangit Habis dah - Mujur....

Kerat Senget - Soffie Soffea's

echah mashuri said...

@KUREKURE COMEL
HAAHAH...bukan nakal neh mina.dah tahap penganas dah.sian kwn tuh.ehhehe

echah mashuri said...

@Along Tapa
betulll wehhhh!!!telur bolh pecahhh..betapa busuknhya.hehehe

JIJI YU said...

maunye keno mandi air kapor barus..

lea said...

siaplah besday echah nanti :P

M a W a D D a H said...

uiksss dasat tuh...kawan2 adah pernah jirus budu kat kawan dia...agak2 yang mana lagi busuk echah...hehehe...


p/s: hepi besday ya echah..:)

HaNTwO said...

Pernah kena siram ngan air longkang tak???? sumpah pokcik tak tipu huhuhu...Selamat hari lahir ye cah!!! :)

Wan Hafisah Collection's said...

Sumpah musuk! erk.

http://akusertajiwabisnesku.blogspot.com/2011/03/coach-or-gucci.html

bunga said...

kita tunggu birthday echah nanti..hahah..

Liquid said...

hehehe incek liquid pn penah wat cmni ehehehe. terbahek la

nora said...

wei aku ade bau busuk lagi nih
hihihihi =p

d_tieah said...

Fuhh.. Memang aku layan..
Dan aku dapat imagine echah..
Huhh! Giler lah..
Tak sanggup aku buat kat orang gitu sekali..
Kejam sungguh ko echah.. Tak sangka aku.. Hahaha..



Entry Terbaru : Usianya Sudah 59 Tahun

Cik TeN10 said...

mak aii..smpai telur pn boleh pecah?..mmg menusuk gila ahh bau semerbak harum..seminggu xyah pakai perfume..!

nakal sgguh la kamu2 nih..(>.<)

Linglung said...

pernah bau telur tembelang?? peh! kemain busuk dia!

diana said...

tak rasa sikit ke air ttu>hehhe..

mR.sYaH said...

kah3.. aku dh biasa buat jugak kat member aku.. sian dorang.. kita untung sebab besday cuti sem.. keh3..

d_LA said...

giler sengalllllll idea tuh..trus akak rs nk muntah sama...nakal ekkkk korang ni..hihi..nape x amik gmbr?

zati embong said...

amboi echah, ni betul2 mengenakan dgn teruk nih!haha.kalau jat yg kena,demam seminggu.

aLya said...

uwaaa..cian nye kawan echah..cmtu je kene pedajal..haha

zuhanismohamed said...

sabau je lah..bau tu mau melekat kat badan..entah2 2 minggu sental dgn berus pun xhilang2 ! ha ha

Amira Naddia said...

smpai hati ko wat kejutan begitu echah. ko sgt sempoi

DuniakuAbstrak said...

kau memang kejam brutaL serta ganas