Wednesday, March 2, 2011

eh.aku eh?eh.ah.eh ah.

tadi aku dapat perutusan dari yang teramat mulia bonda mashuri .tanya balik ke tak esok.sebab mak nak buat majlis maulud nabi.aku dalam penuh tawaduq berfikir.kalau duduk sini pun bukanya buat pun keje.jadik hamba mengambil keputusan untuk balik tapi dengan syarat hantarkan rombongan untuk mengambil adinda disini.HEHE.tapi memang aku tak balik ngan bas pun selalunya.sebab kelas habis pukul 5.mana sempat aku yang sopan nih nak menapak ke stesen bas.;p

haih.itulah antara kebenefitan belajar dekat-dekat ni.ye dak.heheeh.lagipun memang family aku semua tak pernah belajar keluar dari negeri.abang2 n akak aku semua belajar kat kelantan je.keje je baru keluar dari kepompong hidup yang menepek bawah ketiak mak abah.

sebut pasai abang aku.lupa pulak nak ucapkan selamat hari tentera.keh.keh.keh.semoga sentiasa berjaga-jaga di hutan dengan penuh gagah dan berani.pernah abang aku nih terjatuh dalam longkang demi mencari sesuap line tepon masa dalam hutan.pehh.kaulah perwira kuarga.hek.hek.hek..sebut pasai akak aku.aku nak suruh dia yang datang ambik esok.fuh.fuh harap dia baca blog ak sebab kredit takde nak mesej kak.heehehe.cakap pasal nak balik aku rindu kat adik ika.rindu nak peluk pastuh nak main-mainkan hati adik aku.adikkk..rinduuuuuuuT___T

rasa tak sabar nak balik esok.rasa tak sabar nak borak ngan akak aku dalam keta.walaupun sebenarnya dia yang banyak bercerita.aku tukang dengar je.nak mencelah pun tak kasik chnce.grrrrr.


eh.aku nih homesick gak eh?-_-

25 comments :

AiDa AzRyN said...

kat aida,xrindu ke?keh3.. XP

Liquid said...

warghh sonok nye dpt study dekat2. incek liquid dulu mmg x bagi chance lansung, study 500km dr umah balik dua blan skali uhu

zuhanismohamed said...

waa..jeles gila dengan org yg rumah dekat ni T_T

KUREKURE COMEL said...

selamat pulang ke kg ye...


hope echah cont study nnti kt
luar negeri ye....kihkihkih....


homesick?alololo....

mR.sYaH said...

betul tu... aku pun mls nak naik bas sebenarnya sbb tulah aku minta kereta dgn ayah aku.. keh3.. bas goncang2..

Cik TeN10 said...

weyhh kau xyah nk ngade2 homesick.. bkn jauh mna pn.. jeles aku!!

btw slmt pulang ke kg wlpn dekat smpai kentut pn bleh dgr..muahaha jgn marah ye echah syg...gurau jekk (>.<)

JIJI YU said...

aku pon harap kakak ko bace blog ko..ehe

bunga said...

kakak echah mesti seorang yang baik kan..hahahahaha..:D

lea said...

bestnya dapat balik umah

lea said...

bestnya dapat balik umah

HaNTwO said...

Lama tak dengar perkataan homesick ni heheh...pokcik suka tinggal jauh daripada family lalalala..

Pinky Pixie said...

hakhak. yt pun same. mak x bagi blaja jauh2. kehkeh.

amboi, blog da dpt gantikan sms skang ek. hihi~

bunga said...

bunga tag echah..last ari ni..lau xsempat xpe..haha

http://salsalbilah.blogspot.com/2011/03/giveaway-mak-dara-1st-giveaway.html

Rina Rossoneri said...

hahaha samalah,blaja dekat2 sini je.itupun homesick gak..tiap2 minggu balik.haha

Wan Hafisah Collection's said...

Cah, kau duduk MACHANG je Chah! MACHANG!!

geram, akak duk s.alam. tapi akak rindu jugak blk kg hohohoho.

n@jwamz said...

hyeeeeep dear!!!
huhu jeles2 dier dapat balik ghumah...waa(T_T)
how do feel echah, ade abg n kakak??
aku nih, anak sulung borink weh..tp nk wat cne ye dak..selamat balik kampung!!!mmmuuaacckks kekeke

d_tieah said...

Saat kau baca komen aku tentunya kau mungkin sudah tiba di Kelantan kan..
Huhuhu..
Asal aku salu jadik orang yg last2 jek komen ni????????????
Baru aku tahu kenapa..
Sebab ko update malam, mana sempat aku o9?????????????????
Kalo kat rumah hari2 bekerja aku agak malas nak o9 owh.. *penat

Entry Terbaru : Disebalik Tabir Blog

diana said...

tak pe..
nanti dah kerja bawak mak ke opis..
ye..

soffea said...

echah homesick. yeay yeay echah homesick. tapi takmo ngaku tu.. hehehe :)


sis pon homesick gak nih haha. even baru weekend lepas jumpe mak abah~

aLya said...

echah duk dekat pon homesick gak ke??
uwaaa..jeles nie tgok ecah bleh balik sesuke ati..

M a W a D D a H said...

normal la tu echah balik umah...lagi2 la umah dekat...drpd duk asrama, baik duk umah...hehehe...makan pun sodap2..

p/s: echah, jom la join contest adah..:)

DuniakuAbstrak said...

toLong buLikan adik kau bagi pihak aku

Cik SHiNJU said...

Selamat balik kg :)

princess laila said...

elele echah. iye jek tak bcakp dlm kete. tah2 dy y monpoli kbisingn d keta tuh.hih2~ bulih caye ker nih..hee~

Amira Naddia said...

kirim budu sebotol! pahtu..kim slm abe!