Wednesday, March 9, 2011

kesayangan si gadis

assalamualaikum..

seorang gadis sememeh telah menumpahkan air manis dekat beliau punya sarung bantal berwarna oren dan dilengkapi dengan corak-corak love di sarung bantal itu yang membangkitkan lagi aura kecomelan pada bantal dan pemiliknya.

tetapi gadis sememeh itu tidak sedih!bangga malahanyaaa.kerana sememangnya gadis itu merindui bantal 'original'.dengan bentuk 'original'.bau yang 'original'.pehhh..mengamit zaman kebudakkan gadis itu.

jadik gadis sememeh itu pun menggunakan bantal itu sehingga terlupa bahawa sarung bantal love yang terkena dengan air itu sudah kering di ampaian.sebenarnya gadis sememeh itu sengaja buat-buat lupa.kerana dia masih rindu ingin memeluk bantalnya yang telanjang bulat itu.

sehinggalah kawan-kawan gadis itu menegur kerana melihat kehudusan permukaan yang ada pada bantal itu.gadis itu pun mengambil keputusan untuk mencorakkan,menambah efek seni pada bantal kesayanganya.
rupa bantal setelah dilukis dengan cantik,kerana sememangnya gadis itu memiliki bakat melukis yang maha dahsyatttt.walau tidak sedahsyat abang joni,tapi gadis itu tetap rasa dirinya dahsyat dalam melukis.

tapi ternyata!kawan-kawan gadis itu tetap mahukan bantalnya dipakaikan sarung.sehingga sanggup kawanya TOLONG memakaikan bantal kesayangan gadis itu.hendak tak hendak gadis itu menerima dengan redha walaupun malamya dia tidak dapat tidur memikirkan bantalnya dilayan sebegitu rupa.-_-

*watak gadis dirahsiakan demi kepentingan sendiri.wuhuuuu.~~

41 comments :

Mama Kembar 3 said...

aiyooo ngeri tgk 'lukisan' kat bantal tuh! hahaha!

KUREKURE COMEL said...

elehhhh...xmau ngaku la tu...hahaha...


perhhhh...dulu time kecik...
sambil kutil2 bucu bantal...sambil tu hisap ibu jari tgn.....


fuuuhhhh...hehehe

zati embong said...

haha.sarungkanlah.kang ada mkcik tukang sapu buang nnt.haha

sabar jela.syg sgt tu.

Wan Hafisah Collection's said...

Ngerrrriiii cah! Aku ngerrrrrrrrrrrriiii........

maCy said...

cup.

kiss untuk gadis blogger.
flying kiss untuk jejaka blogger.

rindu kamu, kamu dan kamu.
teruskan usaha di arena ini.
maCy hilang tapi ada.

*salam sayang dari maCy*

:)

JIJI YU said...

hahaha..echah weh..haduu..buleh ngiga ni

Naddia said...

hahaha! sengal la..sesungguhye gambo heart shape itu memburukn lg keadaan. haha

nota: bntal busuk aku lebeh kurang je^^

S..U..D..@..I..S said...

eh apa ni echah?.....

d_tieah said...

Sadis giler citer ni..
Huhuhu..
Mesti bantal tu ko punye kan echah?????????????
Ko malu nak ngaku sebab aku pasti kutuk kaw2 punya kan???????????

Entry Terbaru 1 : Krisdayanti Follow Twitter Aku???
Entry Terbaru 2 : Kentut Punya Pasal Orang Tersayang Dilupakan

diana said...

alamak..
tertengok lak gambo bantal tu..
sah la hilang selera makan 40 hari..

eiela said...

haha siapa gadis tuh ye..?

Latest Entri :
Alhamdulillah, dah selamat bersalin

echah mashuri said...

@Mama Kembar 3
itu seni namanya mama sygs.huhuhhu

echah mashuri said...

@KUREKURE COMEL
eh.bukannn..bukannn ecahhh punyaaaaa.HAHAH

erm.kan!seronok bila ade bntal ucukk!:)

echah mashuri said...

@zati embong
HAHHA>mana leh makcik tuh nak buang!nanti gadis tuh meratapi nasibnya.huhuuh

echah mashuri said...

@Wan Hafisah Collection's
alaaa.akak!comey apa!huhuhuh

echah mashuri said...

@maCy

MACYYYYYY~muahhh!!love u.uhuhuhuh

echah mashuri said...

@JIJI YU
oloh ji.sedih gadis itu nanti mu oyk gitu.huhhu

echah mashuri said...

@Naddia
ko neh!tak berseni ah weh.ahahhaaha...ak rase cntik je ade love2

echah mashuri said...

@d_tieah
bantal ini milik kepunyaan gadis yg comel.uhuhuh

echah mashuri said...

@diana
cunlah!akak kan nak diet.huhuhuh

echah mashuri said...

@eiela
entahlaaa.siapalah gadis comel itu.huhuh

echah mashuri said...

@S..U..D..@..I..S
bantal bro :)

Abang Jonni said...

hmmm... boleh dikategorikan sbg barangan antik... barangan purba pon bley. huhuhu..

Raji berkata said...

kau rahsiakan pun aku taw ni msti kau dgn bantal busuk kau =.=

kakchik@ella said...

echah kah gadis itu? hahaha ..

Rina Rossoneri said...

ohhhhhh peta dari negara manakah itu

HaNTwO said...

HAhahahah dah rupa bantal asrama ....penuh tatu disanan sini dan peta dunia..

- GC - said...

memang sgt hudus bantal tersebut. haha

cintatehO said...

bantal echah ek..mmg dasyatt...hehe

echah mashuri said...

@Abang Jonni
mesti nilainya tinggi kan bro!huhuhuh
biaselah.antikkk..sbb tuh gadis tuh syg!:)

echah mashuri said...

@Raji berkata
gadis itu cakap itu yg dia punya.ehhehee

echah mashuri said...

@kakchik@ella
mungkin ya.mungkin tidak.uhuhuh

echah mashuri said...

@Rina Rossoneri
nmpk cm peta zimbawe ngan somalia.huhuh

echah mashuri said...

@HaNTwO
erk..ye ke.tp cntik kan!:)

echah mashuri said...

@- GC -
tp ak rase cantik.seni:)

echah mashuri said...

@cintatehO
huhuh..dahsyatkah?itu kepunyaan gadis sememeh.

lea said...

bantal busuk echah?

echah mashuri said...

iea.ohhh tidakkk.haahha

DuniakuAbstrak said...

BoLeh bunuh haiwan Liar dengan cara menekup bantaL ini ke muka mereka

d_LA said...

chahhhh, sapa sini bau batal ucuk tu..haha..

echah mashuri said...

ayul~ahahahah..kau gilaaaaa..gadis itu syg bantal beliauu..

d_la/.ahahah.sis.bucuk tp bermaknaaa.ahahah