Friday, March 18, 2011

betul ke???betul keeeee???

assalamualaikum.
quick update lepas balik belajar keta.gila ah.aku failed naik bukit.selalu turun balik je.cikgu pun dah tak boleh buat ape.agak-agak kena mandi bunga nih.eh?huhuh...aku rase senang je sebenarnya.saje nak bagi cikgu blur.kalau idak rugi je bayar ribu-ribu kalau dah pandai kan?<--ayat penyedap.so chaiyook.chaiyookk echah!petang nanti nak pergi try lak.dalam pukul 3 nanti.kalau tak boleh lagi aku nak drift kat litar tuh!grrr.

sebenarnya ade oran g tegur aku selalu je bergurau pasal nak khawin-nak khawin kan?sebenarnya bukanlah aku gatal geletis dan geletik nak khawin.sebenarnya saje nak bergurau yang tahap pelik gituuu..gila aku nak berlaki?kalau boleh nak habiskan master dulu.(kalau larat)baru nak pikir pasal khawin.huhu..

tapiiikkannnnnnnn..oranggg cakap selalunyaaa yang bergurauu macam tuhh akan selalunya akan jadik andartuuu~~~!betullllllllllllll keeeeeeee??????????aku gurau jelahhh...

*google.

tiba-tiba rase tak senang duduk-_-

32 comments :

kakchik@ella said...

kkchik dulu sokmo tak lepas tang parking. test dua kali baru lepas dik. hihi

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

ak nak kawin!!!!!!!

Wan Hafisah Collection's said...

Ko jgnla sentap cah! akak gurau gak..

ngeri la ko ni cah. tetiba sensitif. belajar keta xlps2 lg. meh sini akak ajar ko.

siap drift skli!!

soffea said...

ha?? betul ke echah?? ala.. sis pon salu buat2 gelenya nak kawen nak kawen nak kawen.. wuuuuu~

d_tieah said...

Alaaaaaaa.. Ko ni pemikiran cam orang tua tahu! Asal lak nak cerita pasal kawen ade kena mengena dgn andartu.. Haish! Tak salahkan kalo setaka nak cerita/lawak pasal nak kawen.. Hahahaha.. Tapi kalo betul, serius aku tak mahu! Aku nak kawennnnnnnn.. Ngee :)


Entry Terbaru : Jom Terbang Bersama Air Asia Dengan Hanya RM25 ; Terima Kasih Nuffnang

fiezah91 said...

aik?kawen lagik? ekeke..

pstt.. bukit lagi sng dr parking.wakakakaa

KUREKURE COMEL said...

gud luck echah......jgn debar debar kat atas bukit tu...hihihi

Sogeking Kun said...

"sebenarnya bukanlah aku gatal geletis dan geletik nak khawin"..haha..ni bkan gatal geletis dh ni..ni gelenyar gelepar..haha

JIJI YU said...

ehehee..sudoh kijoey doh mu chah..ahhaha..

S..U..D..@..I..S said...

redah ja echah masa naik bukit tekan minyak bagi vrooooomm
kan dah bayar duit......gud luck echah

skandaLdariLangit said...

haha. xmo isau sangat cah :)

Secretpinky said...

haha..mu xbalik ker chah?

Solihin Zubir said...

sy pon salu bergurau nak kawen gak..
xkan jd antertu kot? ehehe..

zati embong said...

echah!nanti tekan mnyak kuat2 time naik bukit.haha.xde lah terundur lagi O.o

TunTeja said...

hahaha...cite pasai kawen mmg best :)

echah mashuri said...

@kakchik@ella
erk.huhuhu.parking lebih mudah dari bukit sis.:(

echah mashuri said...

@Siti Nur Fatimah Mohamad Ali
belaja bior habis lu wehh

echah mashuri said...

@Wan Hafisah Collection's
xlaa akkkk...xkan ku sentap dgn akakku sorang ni:)

echah mashuri said...

@soffea
hahha..ntah,kwn sllu ckp.hehhehe.

echah mashuri said...

@d_tieah
ko kan tieah.dalam diam ade kegatalan gak eh.ahahahah

echah mashuri said...

@Sogeking Kun
hahah.satu lagi geletahhhhhh

echah mashuri said...

@JIJI YU
ji.bagi ak doa pengasih buleh dok?hhuhuh

echah mashuri said...

@S..U..D..@..I..S
heee...vrommmmmmmmmmm...pastuhh sretttttt(turun balik);p

echah mashuri said...

@skandaLdariLangit
ye syg!;p

echah mashuri said...

@Secretpinky
kynkiii.balikk awal la weh.cian ke ak ngan kila.huhuh

echah mashuri said...

@Solihin Zubir
teng teng tengggg

echah mashuri said...

@zati embong
baikk jat sayang!!!:)

echah mashuri said...

@TunTeja
hot topik!;p

diana said...

akak akan berdoa supaya echah dapat jodoh yang baik dan tak giler macam echah..

eh!!orang yang tak boleh bergurau je yang jadi andartu ni tau..
echah ni akak rasa beberapa tahun lagi kawen la..sebab tengok macam gelenyar sikit..
hahahahaha

echah mashuri said...

akak!huhuhu...tolong doa supaya beliau hensem dan kaya jugak!;p

aminnn..aminnn...setahun dua lg.huhuhuhuh

Fariq said...

eh aku baru nak komen pastu tgk2 benda yg aku nak komen SZ dah komen.. die bley baca pikiran aku ke pe ni.. :huh..

jemput bulan 12 dtg umah, ade majlis nikah.. buat kecik2 je.. jemput la ye..

echah mashuri said...

@fariq.ahahaha.maknanya ang memang kwn ngan SZ sampai antertu.;p