Monday, February 7, 2011

senyum IKHLAS dari dia.

assalamualaikum.

tahukah anda.menyuruh anak-anak membasuh dan menyimpan rumah pada zaman kecik adelah satu terapi bagi merealisasikan bakal wanita contoh dan tawaduq pada masa akan datang?beliau adelah salah satu bakal wanita contoh pada dua puluh tahun akan datang.

tahukah anda jugak.menjadi kakak yang baik adelah bilamana anda menyuruh adik anda membuat kerja-kerja rumah dengan janji manis akan membuat air milo susu kesukaan adik anda.mengumpan dengan cara berhemah tanpa menggunakan nilaian wang malaysia adelah yang terbaik bagi melatih anak-anak anda dari menjadi pisau cukur pada masa akan datang.

menyuruh bukan bermakna ragging.tapi untuk melatih.

lihat sahaja senyuman IKHLAS dari anak-anak anda.ini adelah hasil didikan itu:)

sekian.





*selingan::
akak!nie watermark yang ecah try buat.sorila,tak boleh ym kat akak.tak gheti guna email.kalau akak rase tak cantik ke ape cakaplah.nanti ecah try buat yang baru.akak nak ym la senang.baru kite boleh berdiskusi.cehh..diskusi gitueee.hehehe..maaf kalau buruk.nanti kite buat yang baru ye;)

12 comments :

M a W a D D a H said...

dgn kata lain...echah buli adik...

hehehe

Lelaki Ini said...

hahaha
bagus sgt2!
nanti ade owg suwoh buat keje..
dia minta air milo jewk..
tak yah bagi duit!
hakhak!

JIJI YU said...

bagos tol adek ko..adek aku salu mintak elaun bulanan..

Abang Jonni said...

dan si echah pula... sedang duduk goyang2 kaki sambil tengok citer korea....

betul tak...
betul tak...


huhuhuhu...

S..U..D..@..I..S said...

echah sibbaik adik tu suka main air....

lea said...

seksinya die kat dapur.ngeh3

princess laila said...

ooo..ragging!

haha~ memng bkesan! laila pon ngjar adik guna tktik i2! ^_^

fiezah91 said...

apa kes buli adik tu..ekekeke..
sampai tlalu seksi dia buat keja tu.. :P

Wan Hafisah Collection's said...

kesian, malang jadi adik ko Cah!

diana said...

oo..
terapi ye??
upah air milo je??sedih betul..
dah macam bawang merah bawang putih la..


akak tak pandai berym..
cemana nak guna watermark ni??
heheh

d_LA said...

hehehe..sungguh ikhlas senyuman adik echah tu..kuakuakua

aLya said...

uish..ikhlas semacam jek senyuman adik echah..hahaha