Sunday, February 27, 2011

kauu.kauu..skodeng skodeng.grrr

assalamualaikum.
entah kenapa sejak akhir-akhir ni banyak sangat gejala sekodeng kat rumah sewa kiteorang nih.gila sangap betulllahhh sesapa yang suka menyengodeng itu.apa takde benda lain ke nak buat.cuba-cubalah pegi main lompat getah ke.main musang ayam ke.dari datang nak mengintai anak dara orang.-_-


serius weh.dulu ade jugak.sekarang makin berani.siap bawak kawan lagi.aku tak faham laaa.selalu diaorang cepat menyusup zupzupzup kalau kiteorang perasan kehadiran penyekodeng itu.takut wehhhhh..dah cakap dah kat tuan rumah.

kiteorang dah plan.nak buat perangkap*aku tak taulahjadik ke idak sebab sorang-sorang suara cam petir kalau nampak penyekodeng.bersepah ah diaorang lari kalau korang duk asyik menjerit.;p
kunun-kunun nak sorang jadik umpan duk tepek-tepek lotion dalam bilik.bila dia duk syok mengintai kiteorang nak g seranggg..ye.ye ohh je.;p

#cadangan satu
ambik baldi telangkupkan kat kepala dia.pastuh ketuk-ketuk ngan batang penyapu secara berjemaaah,pastuh siram air panas kat adik dia.baru kena sunat kali kedua.-_-(18tahun keatas sahaja dibenarkan baca.)

#cadangan kedua
sorang bawak kereta pastuh gi langgar kaki dia sipi-sipi jelah.jangan langgar terus.grr.idea sapa lahhhhh.-_-

#cadangan tiga.
siram cuka getah kat muka.HAHA..zalim ah.sapa punya idea dah..korang nak tau sapa.tuan rumah aku.kahkah.kemainnn kan.pastuh dia cakap pasang pagar elektrik.ceh.tuan rumah aku neh kepala ligat gak eh.kaki tengok dvd neh.HAHA.yang penting semua dia punya idea takleh blah.heee

HAKIKATNYA

bila dia datang hanya reti menjeritttttt dan kunci pintu dan tidak dibenarkan buka jendela dan kita duduk senyap.heeee.
seyes ah.cmne nak buat untuk si penyekodeng nehhhhh.

51 comments :

zati embong said...

report polis je la echah!gile seks betul diorg 2.huhu

diana said...

sila repot pilis..
bahaya tu..
takut ada yang kena dogol..
eh!rogol..

DuniakuAbstrak said...

cucuk mata dengan Lidi

zuhanismohamed said...

erkk..scary gak ni..

setakat skodeng je boleh la tahan lagi nanti lama2 dia pecah masuk rumah naya gila..

cmne eh..report polis lah kot..xpun amek nombor contect jiran sebelah ke..ape2 hal boleh mintak tolong dia..

nub said...

kasi pukoi jaa. harharhar

JIJI YU said...

kite santau je die..ahaha

Indah Mulya said...

ah..kita bako je bako bako bako!
haha..eh dorang tu xde keje lain ke dok ngintai org?dem. mesti skt ati gila..report je polis..suh polis dtg ronda area tuh

nur aisya humaira said...

uishh2,bahaya tu chah..sume ank dara,karang makin berani die nk masuk umah plak..:)

lea said...

uish..hati2 tau echah...
memang miang betul jantan2 tu

Amira Naddia said...

pasang pagar elektrik kang bil elektrik mhal pulak

KUREKURE COMEL said...

ayooo....manyak bahaya wooo...
report polis je...jgn ambil tindakan sndiri tau...bahaya sgt2....

korang semua pompuan...tak larat nk handle punye...huhuhu...

Cik TeN10 said...

tu lah korang sume cantik sgt apesal?.. kan dh kena skodeng !.. muahaha xpasal2 korg plak yg kena.. kahkah

em bahaya tu weyh.. skang skodeng.. kang buatnye dipecah masuk umah korang cmne?.. report polis lah weyh..

soffea said...

echah.. takutnyee... huhu.. be careful tauu..

M a W a D D a H said...

aduuhh..kena skodeng lak echah n da geng...apa yg die nk tgk ntah..:p

report polis..

rossoneri said...

macam mana cara dia skodeng???

Zara Hannan said...

bhye nih~ adoyai... kito bakor je org tu echah! haha. wat warning notis kat tempat dye skodeng uh. mne taw pastu dye cuak er.

bunga said...

curah buduuuuuuu..echah kan nak jadi toke budu..bila lagi..haha..buat kan pengoden itu sebagai kajian..hahaa..

fiezah91 said...

kasi cili mata org yg skodeng tu..ekeke :P

apa pun hati-hati weh..

iwan_dextrous said...

nape dorg x ajk iwan skali ek???hahahha

TAYAR PANCIT said...

hai awak :) saye da join awak :) http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/mesti-tengok-seriussumpah-lawak.html

akema yazid said...

heh..
apa barang curah cuka..
tak cool langsung..;p

len kali, korang skodeng balik dorang tuh..
amacam??
oke tak??
HAHA..;p

Abang Jonni said...

adeihhh... jgn dia rakam... upload kat youtube udah.... huhuhu...

mR.sYaH said...

bahaya tu echah.. pasang cctvlah.. mudah nk tgk saper.. suruh tuan rumah pasang.. hahah..

echah mashuri said...

@zati embong
entahlaa jat.pelik jugak diaorg tuh.tp mmg tuan rumah ckp bukan umah student je.umah org kmpung pun dibedal skodeng jugak.ekkekeke

echah mashuri said...

@diana
eh pilis.eh dogol.AHHAH

echah mashuri said...

@DuniakuAbstrak
kiutnyaa cara ko hukum.AHAHh

echah mashuri said...

@zuhanismohamed
tula.sbnryna bbmbg cmtuhla.tp dah ade cntct umah tuan rumah semua.tuan umh pn dk dekat dgn umh swa ni gak,

echah mashuri said...

@nub
ang ni asyik nak pukoii orang ja.ahahhaha

echah mashuri said...

@JIJI YU
ambooiii.ngucap ji weh.HAhah

echah mashuri said...

@Indah Mulya
HAAHH.bako je bakoo!;p
tula wehh.tp takut ah nk repot.

echah mashuri said...

@nur aisya humaira
erkk..jgnla cmtuh sis.seriau dgr.ehhehe

echah mashuri said...

@lea
bukan stkkt miang.menghenyammmm

echah mashuri said...

@Amira Naddia
cehh..ko dalam wktu2 gwt pun berkira.HAHA

echah mashuri said...

@KUREKURE COMEL\ehhehe..tula.tp tuan rumah ckp nak satelkan.hrp2 xde pape dah nnti:)

echah mashuri said...

@Cik TeN10
huhuhuh..org skodeng neh xkira cntik x.huhuh..wehh..ak ingt nk pnggil ultraman kt tmpt ko stdi tuh.ko ade cntct dia x?;p

echah mashuri said...

@soffea
k.k.tenkayuu sis:))

echah mashuri said...

@M a W a D D a H
entahlaaa..ade jgk org cmtuh.huhuh

echah mashuri said...

@rossoneri
huhuhu..tercongok kt jndela;p

echah mashuri said...

@Zara Hannan
huhuh..notis ckp:allah nmpk ape yg anda lkukan.cehh..insf terus nnti.huhu

echah mashuri said...

@bunga
HAHAAH...sayang oii nak guna budu bunga.boleh wt makan dari curah kat dia.HAHAAh

echah mashuri said...

@fiezah91
ok2.thnks darl!

echah mashuri said...

@iwan_dextrous
amboiii..sakannnnnnnn.HAahah

echah mashuri said...

@TAYAR PANCIT
ok

echah mashuri said...

@akema yazid
cehhhhhhhh..geli hakuuuuuu .kemaaa ko neh kannn.AHHAHHA

echah mashuri said...

@Abang Jonni
erkkkk..xkot abg joni.kiteorang protect habis2.ehheheh

echah mashuri said...

@mR.sYaH
kayo la sgt tuan umh ak.kekekeke

aLya said...

ishh..takot gile kene skodeng camtu..huhu
elok2 ye echah.. :)

d_tieah said...

Gilerlah..
Haish! Dia skodeng kat ne?
Better report polis kot..

Entry Terbaru: Ketahui Apa Yang Berlaku Di Tahun Kelahiran Anda

d_LA said...

kalo nk pedajal bdk2 tu, ajak akak skali okeh..biase die skodeng2 ni..cucuk lubang idong baru taw

hs said...

mase dia tgh skodeng tu sembur je dgn perfume, baru dia rasa nikmat. kalau nak lagi nikmat pakai ridsect.

Isyraq said...

buat report polis... mintak polis selalu buat rondaan... ataupun pasang kawat letrik...

p/s: bila diorang tngah syok skodeng ko pun pergila skodeng skali... lepas tu ko skodeng dgn dia lpas tu tanya dia dah lama ke skodeng nie..