Saturday, January 8, 2011

sebagai kenangan

aku tersenyum sendiri mengingati tulisan yang telah aku sampahkan disini.sekurang-kurangnya aku masih mengingati dimana bermulanya langkah aku mengenal cinta.oh,entri tengah malam hari,apa yang lebih syok daripada menulis tentang kejiwangan.;p

tadi.masa tengah makan,terserempak dengan dia.sebenarnya aku duk makan time tuh aku dah nampak dah dia kat meja depan aku.dia membelakangkan aku,tapi aku boleh kenal dia.gila hape tah aku boleh cam orang yang lama bertahun tak jumpa walaupun dari arahbelakang.perghh..pencapaian yang harusss dibanggakan.tapi aku buat tak tau jelah.aku buat-buat tak nampak dia.buat muka serius weh.

serius aku tak pernah terserempak ngan dia kat sini,setakat ternampak-nampak macam tuh je.walaupun aku boleh nafikan aku suka dia.tapi serius aku tak dapat tipu diri sendiri.awak.saya suka awak sebagai kenangan saya^^.

tadi time membayar makanan tuh dia pun same nak membayar..aku dah nampak dia bangun,lepas tu kiteorang saling pandang.weh.dah tak boleh nak buat macam dah ternampak dah.dia senyum kat aku,aku terus senyum je.rase nak penggsannn weh.~~~huhu.dia sorang-sorangnya lelaki yang pernah aku admire.mesti la pengsann.ex pakwe aku pun aku tak nerves macam aku terjumpa dia.sian kat ex aku.hehe.mungkin sayang aku kat kau dulu tak kuat kot encik faiz.pergi jauh-jauh kau dari hidup aku*eh.tibo-tibo.
lepas tuh dia tanya aku blajar kat sini ke.aku angguk je.lepas tuh tanya echah part berapa,aku jawap four.sepatah dua je.lepas tuh aku blah.hati bunga-bunga.eh.aku tangkap cintan ke ngan dia?aku akan suka dia sampai bila-bila weh.itu janji.tapi tak bermakna aku suka dia so aku nakkan dia.macam aku cakap.suka dia sebagai kenangan aku.

malam ni asyik ingat zaman dulu-dulu dan tersenyum dengan perlakuan sendiri masa zaman-zaman sekolah dulu.time duk admire,stalk dia.ghupenyaaa aku nih berperasaan jugak ye.kire zaman sekolah pun duk mengatai minat kat laki.hape perangai tah.=_=.tapi mase tuh tingkatan satu.pastuh naik tingkatan dua dia dah masuk U,so aku noktahkan kegilaan aku pada dia kat situ je.tapi tak sangka bila jumpa balik malu miang jugak aku.

aku syak,dia ni duk rumah sewa depan umah sewa aku,sebab semalam aku macam nampak dia kat tingkap.tapi aku tak sure jugak.mana tau,aku ni bukan cam sangat orang bila duk jauh-jauh.
awak.terima kasih buat saya tersenyum malam ini.:)

24 comments :

[BuKu ConTeng~cOmtEng] said...

oyeahhhhhhhh..6t jupe lam mimpi lop..hahahha^_^

Syafiq Rosli said...

past is past right?

ayu jazari said...

ecece..petanda baek tuh :)

Abang Jonni said...

lain kali bila jumpa.... ko berdiri depan dia.... tenung dalam2 mata dia.... pastu cakap....


aku... aku.... aku cintakan awak....


mungkin menjadi kot... huhuhuhu...

khairul_bariyyah said...

lamanya crush 2.. since form 2 lagi? wallaweyh~!!!

zuhanismohamed said...

wah..best nye echah..mesti rasa hati berbunga-bunga kan..hehe

boleh paham macam mana perasaan echah sekarang..hee

Aretikz said...

Pergh ~ ni mesti mimpi indah kan? hehe..

CIK TOM said...

hurm..kenangan lm mmg xleh lupa kan echah...walaupun semanis or sepahit mana pun kisah tue...xpe suka xsemestinya nakkan...

d_LA said...

hati munge2 lettewww..hihi..InsyaAllah kalo tulah jdh echah xkan ke mana pnye..mana taw kannn..

Isyraq said...

hehehe... org tua ckp cakap x baik tunggu lama2 nti dikebas org... ahaks! so pandai2 la echah... tepuk dada tanya selera...

S..U..D..@..I..S said...

echah jangan tipu diri sendiri.....
awat plak malu2 kucing heh.....

Liquid said...

phewitt... hee

diana said...

suka gitu2 je..kan??
tapi kalau dapat buat laki
memang satu bonus la..
goda dia echah!!!
hahahah

Along Tapa said...

adoi..sudahhh..penat aku tahan muntah..

hehe..echah..mana tau jodoh..tetiba terjumpa...haha..berbunga tak?berbunga tak???

Gorengbaek - Pengaruh sekolah yang tak patut dibawak pegi rumah...

Hangit habis dah - Lu kan..perangai macam p*** la bangang...

Cik SHiNJU said...

Weh...dia da kawen blom? (muke bz body :P ) Ni mesti jiran sekampung neh..kan?

bunga said...

2 tanda ada jodoh 2 diq..hahaha...

nas said...

pergh....echah dilamun cintaa..peweettt..
hahhahaa....knape ko jawab sepatah dua kata? malu kan??? hehehe
kalau aku laa..aku mst nak jawab sama banyak org yg aku admire :P

latest entri:

evolusi muzik di malaysia; sempena AJL ke 25

mario said...

lupakan saje dia...dia dah berpunya...ekeke

echah mashuri said...

antik~~heeheh..xmboh jupe doh.maluu..wakaka.;p

syafiq~yup.past is past.takde past takdela mase skrg.hhehe

ayu~xde petanda baik pun.mgkin dia tgur sebagai junior skolah je :)

abg joni~erkkk...hahaah...ko mest advance2 bro.ak xkata ak cinta kat dia,ak cinta kat ko lah!;p

khairul bariyah~hehe..cerita lama:)

zue~hehe..xdela berbunga2.;p

echah mashuri said...

aretikz~hahaha..mimpi ke?malu aku..wakaka

cik tom~tula sis.kalau xdapat pun xpelah.hehhehe

d_la~~aahah...amin.eh tiba2.;p

isyraq~aku syak dia dah ade makwe kotT__T

sudais~malu la jugakkkkk.hehehhe.

Qylla said...

selamat menskodeng abang di ruma sewa bwh tu :)

echah mashuri said...

encek liquid~ehehhe...blushing.

echah mashuri said...

akak diana~hhaahah,akak.sllu je kelakar kalau bagi komen.hahah..xboleh goda.dia bakal iman muda;p

long~eheheh...jganla muntah weh.bagi chnce kat ak long.

cik shinju~;p.dia xkhawin lagi.tgh belajar.ehhehhe..xsekampung la.heee

bunga~hahaha..kak gop

nas~~ko kan laki.hehehe..ak malu miang weh.kalau boleh ak nak cakap bnyk ag.tp xpelah.redho..

echah mashuri said...

rio~eehemmm..xpelah..dia dah berpunya ke.xmungkin dapat dilupakan.tapi echah akan tmpang bahagia utk dia.:)

qylla~~hahaha..skodeng?haippp.xbek.hehehhe