Friday, January 7, 2011

header hape tah=_=

header aku tak cantik kan?ehsss...tanya macam nak suruh orang jawap"eh.takla chah.cantik dah ni camni"=_=
erkk...huahua.memang setakat ni je aku reti.maaf blog.sebab anda dapat tuan yang agak lembab bab-bab tutorial.maafkan aku blog.aku tak reti nak bertemplatekan body kauu dengan cantik dan cun macam orang lain.tak reti nak berheaderkan header yang vouge-vouge.takkk ghetii.maafkan aku.:(.

semua gambar header tuh aku cilok google.yang anak patung tuh nama dia fulla doll.:).ganti barbie untuk budak-budak islam.walau dia tak comel macam aku.aku tetap nak berazam comel macam diaorang*semangat tiba-tiba.;p.cehh..tuan hitam kelat mana ade comeinyaaaa.

sebenarnya ari ni tak ade kelas.cuti kan.tapi BB pulak cuti*kena potong sebab tak bayar.gilossss..asyik lupa kalau bab-bab habihhhkan duit.huhuh.maaflah sebab tak dapat balas kunjungan kawan-kawan yang disayangi neh.

isnin ni baru dapat bayar beruk banned tuh!takpelah.puasa lah blogging sehari dua.kalau esok bukak kedai celcom tak jadilah puasa blogging.

eh.sikit-sikit sudahlah,sebab duk curi broadband orang nie.lagipun tuan blog ni pemain game facebook tegarrr...sekarang pun dah jadi datuk bandar untuk game cityville.perghhh...pencapaian yang amat memberanggsangggkannnnn.tahniah kawan!

sekian.:)


13 comments :

iwan_dextrous said...

yg penting ad baby comel..hihihi


Dextrous cyber life

Unknown said...

bakal anak aku tuh iwan.ehhehe

mario said...

ada jugak header...ok la tu...aku langsung tak takde...haha

lady-D said...

xpolah echah weiii..demo kam gini jahhh..hehe..comey apo header tu..2-2 kiyut miyutttttt...

Unknown said...

nak comel aje ye..
heheh..
lepas ni boleh buat yang cantik lagi..
ni pun cantik jugak..
tapi mana tau kot2 jemu ke nanti kan///
sapa TAU..

Nurul Riza said...

cute header ni geram tgk baby...

Along Tapa said...

hoh..takpe..asal tak berat nak load dah cukup memadai..aku ntah bila nak ubah template berapi-api aku tuh..

Gorengbaek - Kenapa ramai jantan sudah tangkap syok sama janda skang??

Hangit habis dah - Alahai cik kak...bertimbang rasa la sikit ek...

Anonymous said...

suka header ni sebb zara suka ngan baby. naluri keibuaan semenjak 2 menjak ni makin menebal jek laaaa.. ehehe.. :D

Aida Azryn said...

lawa header ni.. :)

Kimie Hashim said...

echah,cun weh .!keep it up.!

Unknown said...

blog anda best..keep it up..

CIK TOM said...

comel la header echah..ade baby..hehe

Unknown said...

rio~blog bro dah ok.tak pyh berheader2.hehehe

dla~~heheh...sis nok jage hati ke tuhh..eheheheeh

akak diana~~hheheh..tula kak.rase jemu dah..=_=

nurul riza~heheh..bby je kiut.

long~`ko patut dah ubah dah weh.azam tahun baru giuteee

zara~ehehhe..kita kan dah dara puluhan dear.;p

aida~ala..header aida lagi vouge tau.:)

kimie~~heheh...sebab aku paksa suh cakap cun kannn;p

cik jari~hehe..blog sis lagi best.:)

cik tom~tuh bakal anak echah.tapi kena cari pak arab la.;pp