Wednesday, January 5, 2011

lovedtobelikekids

kadang-kadang apa yang kita inginkan tak akan selalu dapat terjadi seperti yang dirancang.itu perkata biasa.:)

petang tadi hujan lebat.balik kelas mood terkinja menginja nak update blog.nak merapu lebih kurang buat bekal hilang rasa bosan.tapi kedengaran guruh sabung menyabung*tipu.tengok-tengok daa hujan.perghhhh...layannn weh hujan.mood hibernasi menyelubungi diri ini.dilanda kemengantukan tahap serius.kalau tidak dirawat segera pasti boleh pengsannnnnn.
aku memang niat nak tido dah.lupa pada dunia blog sebentar.tiba-tiba je budak-budak nih ajak main hujannn..perghhh...aku dengan main air takboleh dipisahkan.terus pergi main.memang seronak tak hengatttt...dahla semua pakai baju kurung,sebab baru lepas kelas.baju kurung je pakai.kain kurung tak pakai?tettt!tapi takpe.rumah sewa atas bukit ni paling jauh dengan orang.jadi tak risau lah.orang laki takde.jadi heavenn je nak pakai macam mana.siap main ooooo summm.ooo summm.entah ape kebenda la budak-budak ni.kononya dah dara puluhan.


hujan lebat giler.guruh sabung menyabung,seperti berada di satu alam yang permai tanpa sebarang ganguan.hidup ini sentiasa manis untuk dinikmati.





11 comments :

one2paii said...

betul2..nape la susah payah men uhjan di situh..nape x amik baldi sebarang dua..dan simpan selama seminggu berturut2 waktuh hujan..nah,lu orang jirus la banyak mana pun lu orang suhke seikut hati luorang..demam dan penyakit lain luorang tanggung sendiri..haha
-sekian dari budak kacak

nas said...

best kot hujan lebat..syahdu je time nak tido..hahahahaa....erk..ko pon mandi ujan?? aaa...xmalu..hahahahha :P

diana said...

jangan demam sudah la echah..
eh!!napa tak ambik gambo masa main ujan..
boleh gak layan2 ..
hahha..
awek2 memang lebih cun bila dalam ujan ..
ahahahha

buDAK keCIK said...

aiseh. nape x ajak ak sekali mndi hujan?? sgt syiok~!

Abang Jonni said...

Huiyyooooooooo..... tak dapat ku bayangkan.... huhuhu...

echah mashuri said...

one2pai~ahahh...gilos ah camtuh.!xbest weh air hujan dah lame..eheheheh.

nas~~aahah...ape pulak nak malu.bukan org tgk pn.eheeheh..;p

akak~`ahahaah...boleh layan2?malu lah nak letak akak.ade ambik gmbr.cuma simpan wt kenangan je.hehe

budak kecik~~hhehe...xpe2..esok ujan lagi.:)

echah mashuri said...

abg joni~hahaah..xdapat bayang jangan sesekali membayanggkannn~~~~;p

Along Tapa said...

best gila main hujan...muor lak dah lama tak hujan lebat ni...nak main hujan kat melaka rumah flat...nanti ramai lak awek2 ushar aku yang berbadan sasa ni...segan pula..haha

Gorengbaek - Pesan cikgu kat sekolah adik aku aritu..bijak2~~

Hangit habis dah - Makin lama aku hidup.makin bosan dibuatnya...

echah mashuri said...

long..~heheheh..alaa...malu apenya...makwe2 pasti cair ah wehhh.;p

rossoneri said...

hari ni seharian hujan,sejukkkk

dya adriza said...

oh so sweet dear.. mmg bes men hujan. rasa mcm alam ni kita yg punya hehe =)