Tuesday, January 11, 2011

karok jamban

pada suatu petang yang nyaman.segerombolan manusia yang bernama gadis-gadis telah mengajak geng bas sekolah untuk menyertai pertandingan nasyid semalaysia.perghh..best kan kalau pergi karok.selalu duk nyanyi dalam jamban je.baiklah kiranya kita luahkan bakat karok jamban di pusat karaoke yang berkaitan.dan memandangkan kita di kelantan,maka.kita pergilah ke jerteh terengganu untuk melepaskan segala bakat yang terendam itu.HHEHE.tiba tiba aku rasa ayat aku skema.:).

sem ni baru sempat sekali je pergi.aku mengaku suara aku sengau.tak kisah la pulak aku.boleh dengar suara kawan-kawan yang semua memang suara boleh cari makan jugak la*sedapkan hati korang.hue.hue.hue.punnnn dah kira oke.hehe.kalau nak cakap pasal hukum-hukum korang boleh rujukan rujuk merujuk disini.


gila tak naik kancil sumbat tujuh orang?percaya atau tidak?kena percayalah weh..sardin pun tak duk macam ni.gila semangat pergi.nasib baik tak terserempak dengan abang polisss...kalau idakkk...wallahualam.ade mase berhenti sorang pakcik ni ketawa tengok kiteorang.lepas tuh angkat jari tujuh batang.bukan middle finger okeh.;p.kiteorang pun angguk-angguk n gelak dalam kereta.yelah pakcikk oi..tujuh.t.u.j.u.h.perghhh..bajet van vnnet kann.yela.tak boleh tinggal weh hatta seorang sebab nanti kalau merajuk.bolayan nak memujuk haih.hehe.

bila dah jumpa mikroponnn..semua gila mikroponn..perghh...layan weh.best jugak kan melalak.tapi semua lagu sedih-sedih.aku tacing weh.nak nagis je keje.*tipu.tapi semua suara kira bolehlaaaa tahan.yela..kalau kita-kita yang tak memuji.dah tak ade sapa la nak puji.HOHO.

video

yang penting.enjoyyy .ni ade la sikit gaya ana rafalli kannnnn...menyanyi berbaju kurung moden..miahahah..xpe weh.baju tak penting.asal kite boleh melepaskan suara masing-masing di tempat yang betul.kalau idakkkk...duk melayan lagu dalam jamban jelah=_=.

16 comments :

Abang Jonni said...

persembahan yg bagus... tapi picing tu agak lari sikit. tapi apapun anda selamat minggu ini... huhuhu...


huiyyyoooo...

kau aku jadi org kelapan dlm kancil tu...

aku sanggup.... huhuhuhu

echah mashuri said...

abg joni~hahaha...gila ah komen..nasib baik terselamat untuk minggu ni..kelakar je komen weh.;p
eh..dah tak muat.dalam bonet mau?;p

Abang Jonni said...

harharhar... ingat pisang ke hapa... dok dlm bonet... gila kejam...


tapi... alangkah indahnya saat itu... jika aku dlm kereta itu... huhuhuhu..

one2paii said...

sahdis gua lihat lu bersempit2an di dlam kereta nun..mulai harini,gua istiharkan..gua akan sponsor lori sayur untuk aktibiti karok lu orang semua..
-sekian dari gua,(adik faizal tahir)

diana said...

agak2 bila boleh buat konset ni??
hehhehe
sebijik kancil naik bertujuh ye??
sah le semua kurus2 kan???
:p

hans said...

lama xkarok jamban

P/S : Mak Nih Bisinglah!!!! Cuba Mak Diam Sikittt!

MOFASAD said...

aauuwwwww

d_tieah said...

Senyummmmmmmm.. :)
Tak perlu kata apa2..
Huahuahua..

M a W a D D a H said...

wahh..macam sardin dah..aishh..leh muat...

badan kecik2, muat ler...hihi

YanaMIB said...

sy pun penah weii sumbat 7 org dlm satria..kancil pn pernah..hah! pehtu elok² drive berenti kt traffic light, kereta sebelah ada mamat² ensem daaaaaaaa...pehtu dorg sengih² tgk kete cam sardin..adeh la..spoil btol! cis~ =__=

HaNTwO said...

perghhhh layan XPDC siottt...tabik spring la...suara leh dibawak ketengah tapi ketengah laut je la hahahahahah...

nora said...

sumbat selagi muat hahahhahaa

cik lola said...

wahhhhhhhhhh...best nye dpt karok jamban..cik hnya dpt karok dlm jamban smbil mmbung tinja jer sb x ckop mse nak enjoy..hehe

d_LA said...

dasat tuhhh 7 org..nape x ajk dla??cukup 8 org biar xleh ttp pintu..tu sape yg nyanyi???echah ke kwn echah..not bad gak yer

DuniakuAbstrak said...

sumbat lagi weh, bonet blakang dengan bumbung keta muat lagi tu..haha

rossoneri said...

hahahahah malunyaaaa pakcik tu nampak hahahah..kitaorang kalau sumbat2 dlm kete gerenti semua tutup muka bila traffic light merah