Wednesday, January 19, 2011

blog sebagai terapi jiwa

malam-malam camgini.sebelum tido member-member sebilik nih mesti duk sibuk nak pakai baju apa.padahal baju duk main ulang yang sama je.kalau baju kurung baru pun empat lima enam pasang je satu sem.=_=.yang korang seksited sangat ni kenapaaaa?hee.padahallll...duk pakai baju tuh aja.saja kan mengedik.gedik!

hee..paham sangat dah perangai camni.sejak part 1 lagi.tapi makin naik part makin adbance ye semua.tak nak kalah sorang-sorang.tapi memang patut pun korang pakai cantik cantik.semua cun melecun hah.sebagai kawan yang memegang prinsip persahabatan.aku dengan paksarela memuji.;p

kalau aku malas aku pakai je tudung hitam.senang kan matching dengan semua baju.tapi adelah sorang kawan nih duk suruh aku pakai tudung warna-warna.bagi matching.aku kalau kelas petang ke tengah hari ke takpelah.kalau kelas pagi..pftt..sauk je tudung siap,tudung cerombong tuh.ala..tudung ariani celuppp tuh.yang wane hitam.kalau ade tudung siap matching dengan baju aku baru aku sauk yang tuh.kalau tudung bawal yang matching tuh.aku rela la tak pakai.gila malas tahap kronik aku nih.ala.bukan ade pun yang nak tengok aku.lagipun kelas aku semua pompuan kot.dua orang je laki.memang kelas untuk gadis aje.heee.

ehss..lupa pulak yang azam tahun baru aku nak banyak pakai tudung bawal dan rajin gosok tudung.tak kan nak pakai tudung sauk tiap hari nampak sangat tahan kemalasan disitu.

gila hapee.benda ni pun boleh wat entry.erkk ,sebenarnya aku tak boleh tido nih.tak mengantuk.sebab tu aku menaip.aku kalau tak mengantuk gian nak membebel.nak cakap ngan budak-budak ni semua dah di ambang kedengkuran.

err..gudnite,.nak pegi gosok tudung dulu;p


9 comments :

Along Tapa said...

ko pernah try tak pegi kelas pakai jubah putih denngan rambut palsu ala rebonding??mesti menarik perhatian punyala..

Gorengbaek - Kelemahan-kelemahan kaum jantan..

Hangit Habis dah - Transformasi HHD

nub said...

tudung bawal na...tudung haruan ada x?

hahah

M a W a D D a H said...

dulu2 kala adah ade tudung bawal 2 jenis je...tudung hitam dan putih..

biasalah xreti pakai kaler2...hehe

saya_arief said...

gosok elok2..
haha..
jangan sampai terbakar..
;p

AiDa AzRyN said...

gosok jgn xgosok.. :D

- GC - said...

aku pakai tudung sauk gak, sumpah malas. kadang2 tak iron pn tudung ni, amek pakai terus dr hanger. haha.

nora said...

hahahha comel je entry ni

dah dah bangun bangun dah pagi ni

Si gadis bunga said...

echah, buat macam kite lah.. iron baju dan tudung untuk seminggu kan senang.
;)

diana said...

suami akak cakap akak lawa sangat bila pakai tudung bawal tu..
kalau pakai tudung sauk tu je dia kata tak lawa sangat la..
jadi akak pilih untuk jadi lawa sangat berbanding tak lawa sangat la..