Thursday, December 23, 2010

slot lagenda putera katak merubah pendanganku.^_*

selalunya kalau aku tertengok katak dalam bilik air secara tak sengaja pasti terkeluar suara gay aku!gila geli geleman geletis tengok katak ni.serius katak buat aku jadi gedik secara rela.apekah masih ada ciri-ciri perempuan melayu terakhir dalam hati aku..keh.keh.keh.inilah puteri nora danish cantik comel lote..perghhh..aku suka kaulahhh..comell wehh...dahla manja!muahhh sikit.;p


tapi aku tak taulah.bila tengok cerita putera katak yang nora danish gebu tuh berlakon,memang jadi dah tak geli sangat.siap kalau ternampak katak dalam bilik air aku selalu cakap."putraaa...jangan menyengodeng echah boleh tak,cepat palingkan muka putra ye"*tipu.

harituh aku ade bawak moto.adik aku duk depan,mak aku duk blakang.aku si tukang bawak motolah.lepas tuh adik aku menjerit,ghupenyaa aku dah langgar sekor katak,kesian katak tuh,mati katak lah dia kena langgar kat aku.semoga kamu bersemadi dengan aman.adik aku boleh pulak dia marah aku??dia cakap sian putra akak langgar dia.kalau dia mati,dia dah tak ade peluang nak jadi putera raja balik..aku terdiam jelah.begitu sekali televisyen dah buat ika berimiginasi.mak aku gelak sopan kat belakang.

ade pulak hari lain sepupu-sepupu aku terjumpa katak dalam bilik air yang dalam bilik aku,katak tu nak keluar.terus adik-adik sepupu aku tuh jerit-jerit akak echah!!putra nak keluar.putra nak keluar!ko ingat aku bela ke katak tu?ko ingat aku hadap nak bela katak?HAHAH.baik aku bela lembu.bulan-bulan boleh aku perah susu.

nak tunggu katak dalam bilik air aku jadi putraaa..harammmm...nak tengok pun geli.ni kan pulak nak pegang.gila hape.

korang suka katak tak.rumah aku ni banyak.meh la aku jual.mana tahu harga tinggi.katak umah aku jenis katak miang,asyik duk dalam jamban je kejenya.nak mengintai je neh!aku syak dapat juta-juta kalau saintis nak beli buat eksperimen.





*[iklan berbayar untuk tv3]

ishh..hari ni last cite neh.walaupun aku tengok si hero ni kamal adli nih dah berisi sikit tapi lakonan dia boleh tahanlah.;)hepi lah yee sebab berlakon dengan makwe sendiri..awww.berisi lah sebab tengah bahagiaaa..wohowhhhh!!

22 comments :

NARDtheNERD said...

tgk sikit sikit ja cerita katak tu.

asyik hilang-nangis-jumpa-hilang balik-nangis-jumpa.

hahaha.

Zara Affendi said...

nak katak sekilo? bpe ek echah? hahahah..

Qu azniza ;) said...

last ke. tgh tengok ni!heheh

echah mashuri said...

nard~haha...betol2..duk nangis ja.tp best jugak.

echah mashuri said...

zara~~eee..sekilo bersamaan setengah juta.hahha

qu~~eh..rasenya lah..hahaa...rase dah tamat.;psbb 27 ni dah main cerita lain.

diana said...

tak pernah tengok sebab dia ialah katak..
heheh..
akak tak suka katak..
kalau katak ada kat dalam bilik air,akak paksa suami buang katak tu keluar.kalau masa tu suami akak kat tempat kerja akak akan paksa dia balik sekejap buang katak tu..
macam mana pun dia kena balik la sebab anak dia pun takut katak..
terjerit2 macam nampak artis..hehe

miwwa J said...

hehehehehhe . biasalah budak kecil kalau berimiginasi kannnn.. (=

Cahaya Kehidupan said...

owh...cahaya tak tengok pun sebab asyik ngadap laptop je....hehe =P

soffea said...

echah tau, sis pon sama geli katak. boleh meroyan woo kalo nampak katak. rasa mcm takmo jejak tanah dah. eyww.. geli giler. tengok putera katak tu pon sis geli laaa.. eiii.. tapi salute la nora danish. die tu memang berani betul la dgn sume haiwan ni, nak2 KATAK!!

d_tieah said...

X tgk pun..
Haha..
Aku kje wei..

nur aisya humaira said...

katak tetap katak chahh...hehe

echah mashuri said...

kak diana~~tapi dia bukan katak!dia putraaa.hahha..ingtkan maisara suka cite neh.sebab adik echah pn sllu tgk cite neh..ehehe

miwwa~~ehhee...sokong dear^^

sis soffea~~haahah..2 la..kalau echah dah tak pegang dah..eeee....rela xberlakon lahhh..takuttt

Cahaya Kehidupan said...

echah kalau nak belaja buat tmplate sendiri..cahaya belaja dari sumber ini

http://strawberrychocolatelicious.blogspot.com/p/tutorial.html

http://belog-cap-ayam.blogspot.com/search/label/Tutorial

http://redboys.info/tutorial-cara-membuat-layout-blog-sendiri-part-1/

http://maribinablog.blogspot.com/2009/09/membina-template-ringkas-dan-mudah.html

insyaAllah kalau ada kelapangan cahaya akan buat tutorial,buat sementara ini ,rujuk link ini dulu .harapnya dapat membantu.=]

sugar2 kapas strawberry said...

hahahha.penangan cite ni meresap dlm otak kanak2..kesian..alangkah bgs kalau bnda2 agama meresap cm ni gak.ni dok tayang cite bukan2

nas said...

aku xtahu la nape ramai gak orang minat citer tue..aku tengok cm xbest jerk..hahahhaa

Along Tapa said...

kat rumah aku ada katak bela...besor~~~

tiap2 ari aku masukkan duit kat dalam mulut dia~~

Gorengbaek - Imam Mahdi pernah muncul di Mekah??

Hangit habis dah - Gila ko!!!Along Nak berenti berblog??!!!

echah mashuri said...

tieah~~haah...duakali kan ulg tayang.rugi xtengok..ehhee

sis aisya~~hahaha...ala..nak suh dia jadi putraaaaa..

chaya~~ahhaa..ngadap laptop pn bleh tgk dear!

TunTeja said...

suke panglima zamirrr!!! :)

eh.tp seribu kali cinta tu sejibik macam 50 first dates kan?

- GC - said...

btl la tun teja, cite kamal adli tu macam 50 first dates. haha.

CIK TOM said...

cik tom suka cerita putera katak n jugak seribu kali cinta..best...xpernah miss..hihi

Anonymous said...

chaya~yaty!!thnks yaaa sebab bg link neh.semnagat je nak buat tuto neh.tapi nnti line clear dulu.:))thnks sgt2.

cik linn~~tula.budak2 cpt sgt dia nak berimgnasi.

nas~best la jugak cite tuh..ehheehe

along~tuh orang pnggil tabung wehhh...grrrr.;p

teja~haipppp!echah punya tuhhh..hekhek

GC~`heee..btul2..cite tuh sejibik.

cik tom~~hhaahah..samela kite.duk 0online spn tv.;p

Ceqna said...

ak beci katok ! beciiiiiiiiiiiiiiii