Monday, December 27, 2010

.payudara untuk lelaki.

maaf jika tajuk entri ini sedikit lucah.tapi aku tulis payudara.kira takdelah jahat sangat bunyi compare dengan buah dada or tetek kan?erkkk..dah tertulis pulak.takpe-tekpe.backspace rosak.HAHA.

tadi aku keluar dengan kawan-kawan aku,pergi makan-makan je pun.dah lama tak kuar.biaselah.time cuti ni duit takde.lagipun sebab dah panas telinga dengar kutukkan berhormat dari kawan-kawan neh.aku nak duk rumah pun tak boleh.mulalah nak mengutuk aku ni sayang nak keluar takut duit hantaran berkurang,tak payah la takut hitam sebab aku dah hitam.nak jadi anak dara contoh tahun 2011 dan tak keluar rumah sebab duk praktis jadi bini mithali!hek+betol+korang+bakkk+sini+sejuta+duit+barulah+aku+ade+feel+nak+kuarrrrr!jangan kata sekali dua keluar.hari-hari pun aku suka.hah!time tuh hadaplah muka aku sampai pe ngsann !grrr..;p

eh.lepas tuh aku terjumpa dengan seorang makwe cantik giler wohh.wohh..makeup pun superb,cukup dengan eyeliner.,maskara dan ditambah lagi dengan bulu mata palsuuuu..memang meletup pung panggg!mase tuh mata aku teruss tertancap kat dada!haruslahh,,.wanita cantik harus cukup 'itu'.takkan dah cantik-cantik tiba-tiba kempis je.perlu cari bra paling banyak span!

tetiba aku tanya kawan aku,budak datang dari mana tuh?cantik jugak ye.biaselah.pekan rantau panjang ni kecik je.pendek kata muka semua pernah nampak lah.kalau tak pernah nampak haruslah bukan orang rantau panjang.serius lawa weh.muka gebusss.body ade ler.tapi mungkin muda lagi.sebab tu body tak kencangg lagi.tu aku fikirlah.

pastuh kawan aku pun terus jadi muka kepoh*aku agak dia akan mengumpat kejap lagi.
''eh.mu tak kenal ko?tuh kan budak yang dulu ...blablabla."
perghh..aku dah agak kawan aku akan mengumpat.muka dia kepoh aku memang dah cam dah.HAHA.


LAAAA..RUPANYA JANNNTANNNN!oh maiii god!!!tapi kenapa dia macam perempuan betul.sedih tiba-tiba aku.jantan cantik kemain lebih dari perempuan betul.tapi nasib baik suara tak boleh adjust.kalau boleh memang dah pure gadiss dah.tapi aku pelik tang dada.kenapa dada dia berbuahhh?dia kan jantannn..kawan aku cakap no komen.ok.aku pun no komen jugak.walaupun dalam fikiran masih terasa tercabar*tuh ayat kawan aku.HAHA.

sebenarnya aku kenal dia ni.padanlah muka macam familiar,penah nampak.rupanya dia ni aku kenal la jugak sikit-sikit.tapi muda la sikit dari aku.haihh..budak-budak sekarang tak reti malu.dah jantan nak tukar-tukar pulak.dulu aku tengok budak ni jantan je walaupun sedikit lembut tapi tak sangka sampai macam ni.khabarnya dia blajar makeup mak andam.kalau aku nak khawin tak ambik aku mak andam jantan.nanti dah asyik-asyik batal air sembahyang je.upacara batal air semayang dengan suami dah dibatalkan oleh mak andam pondan.=_=

aku harap dia akan berubah suatu hari nanti.hidup ini singkat sangat untuk malawan arus fitrah ini.bersyukurlah kerana dijadikan sebagai lelaki,sebagai bakal pemimpin kepada isteri dan anak-anak.;)


ps://gambar hiasan dari facebook kawan.aku pun gelak tengok.ni mesti photoshop neh.;p
*masih tak dapat terima lagi lelaki boleh challange dada pompuan.

15 comments :

Abang Jonni said...

laaaaaa.... apsal kasi blurrr.... hampeh....


huhuhuhu...

Ceqna said...

euwww ,nauzubillah

Along Tapa said...

sebab tula jantan macam aku ni cukup berhati2 nk pilih bakal bini..

p/s: carik yang lawo kengkadang dah terlebih suda, tak pun dah ada jantan, tak pun jantan, tak pun nak jantan yang poket lebat...tak kawen kang aku lak yang rugi~

Gorengbaek - Ini teknik-teknik penting untuk berjaya...

Hangit habis dah - Aku pantang betul jenis orang cenggini

Nurulbadiah Lai said...

ya Allah..
mcm2..

nas said...

aaa..lucah....
payudara dah seksi..tp muka cam hampeh siot! hahahahaha :P

hacimun said...

eee yek yekkk yekkkk TT_TT

Si gadis bunga said...

echah,ape nak heran pasal berbuah,
sekarang 'macam-macam ada'
dari takde nak ke ada bukan lagi mustahil
teknologi dah disalah guna.
sad~
dan Allah nak turun bala bukan hanya kat orang tersebut je, sejarah dah membuktikan.
jadi kita doakan semoga hati mereka terbuka untuk kembali ke pangkal jalan.
sebab kita perlu ingat, bala dari Allah itu pasti kalau tidak ada kita yang saling mengingati.

soffea said...

echah. aritu sis jumpa pondan kat kuantan. pergh giler body mantap siot. gebu. kite pompuan yg tengok pon dh tak berkelip. apetah lagi lelaki kan? padahal palsu je sume tu... hahaha.


ya.. semoga mereka sume diberi petunjuk hidayah Allah~

echah mashuri said...

abg joni~~~haipppp!!!tuh jantan tuhh..xori tuh.jangan tergoda.haha.!

ceqna~~comeyyy na!mu xtgk.hhehe...cun giler.

along~~bukan berhati2..terlalu memilihhhh!!!;p

sis nurul~~tulahh...macam2

nas~~hahaah...ko tenung jugak walaupun blurrr?;pp

mun~~haha...eeee......

echah mashuri said...

anis~~~entahlaaa...dah berubah dah budak tuh.tapi echah rase dia xpatut lah.sebab dia dulu bukan pondan sgt.mybe dah ikut2 kawan2.betul2..mcm yg zaman nabi luth dulu.nauzubilllah!

sis soffea~~erkkk...tula..diaorg wt cmne ye smpai cntik mcm tuh?memikirkan~~~

tula..moga diorang dibukakan hatike pangkal jalan

nub said...

gahahaha.style la "abang" tu.


bahahaha

echah mashuri said...

nub.~~tuh ahkak laaa..heheh

HaNTwO said...

hahahah cantik gile muka jantan ni auwwwww!!!

zuhanismohamed said...

no komen gak..no komen..hehe

echah mashuri said...

hantow~~hahaa...pokcik tergoda kewwww.;p

zuhanis~~erkk..no komen.haha