Wednesday, December 22, 2010

ingin menjadi wanita idaman lelaki?


ingin menjadi wanita idaman lelaki?perghh..sekali lagi ulang tajuk.HEHE.ingin menjadi isteri dambaan suami?marilah aku kongsikan beberapa ciri-ciri idaman lelaki.Bukan apa.nak tahun baru kan.bolehlah kite berubah sedikit demi sedikit.azam,azam jugak.tapi jangan azam tinggal azam je.aku suka berazam dan berangan je.tapi tak ade usaha.tapi entahlee.harap bila dah start umur puluh ni azam aku menjadi.;)

eh..cakap pasal azam pulak.neh.tapi biaselah orang laki dia tengok rupa dulu.tapi kalau cantik pun perangai reject tak boleh jugak.mula-mula je suka.dah tau perangai bolayan la..so,mari kita tengok ciri-cirinya.

BERPEGANG TEGUH DENGAN AGAMA.

memang susah nak jumpa perempuan yang macam ni sekarang,yang betul-betul mematuhi syariat yang digariskan agama.sebenarnya kalau kita terlalu 'menyerah' bila bersama lelaki ni,mula-mula lelaki ni niat dia baik nak kan kita.tapi bila kita jenis stok-stok mudah 'bagi'.dia layan jugak.tapi niat suci dia bertukar,yang nak kan benda lain plak.free+sape+tak+nak.
tapi tak semua macam tuh.sesetengah jelah.jangan kauu mudah bagii..wohwohhhh!

MANJA

huihh..yang ni memang orang lelaki suka lahhh...orang laki nih kan suka dimanjakann..tapi jangan jadi gedik geletisss macam ulat bulu gatai pulek..lain dah tu..bukan manje dah tuh.gedik ngan manje nih lain.kalau manja terlampauu lepas tuh dibuat-buat orang benci jugak.boleh muntah hijauu orang laki.HAHA.kot2 orang laki pulak bimbang dirogol orang-orang gedik macam tuh.;p

BERSIFAT KEIBUAN

yang ni memang stok-stok buat bini dah,jenis suka baby neh.orang laki lagi suka..senanglah dia cukupkan anak diaorang 1 team bola sepak.wahaha,tapi serius,sifat keibuan penting aku rase,teori la,,hehe

TIDAK SEKSI

orang laki selalunya suka tengok orang seksi meksi neh..tapi tidak bagi kekasih ataupun isteri dia.lagipun benda yang terdedah,memang ramai orang tengok.so cepat basilah.kalau tertutup ni bernila tau..macam mutiara kar bawah laut tuh.semua orang nak kan.sebab dia susah ditemui^^

MEMAHAMI DAN TIDAK CEMBURU

senang cerita perempuan yang mudah berkira.tak ambik sesuatu dengan serius.tapi janganlah tak cemburu langsung nanti macam tak ade perasaan.kesian jugak pasangan korang,sesekali buatlah merajuk -rajuk gitueee..marah-marah sayang gituee..baru lah seronok.tapi janganlah hari-hari.tu bukan merajuk dah tuh.meroyan.

sebenarnya banyak lagi.tapi kita dah tau semua.tapi bagi aku sebenarnya lelaki tak pandang apa-apa.tetapi kuasa CINTA itu.;)
tapi kita.tak salahkan berubah sedikit demi sedikit untuk orang yang menyayangi kita menerima kita seadanya ini..

credit here.

6 comments :

zuhanismohamed said...

entah lah..jadi diri sendiri je..
patut lah x ada lelaki nak kot..haha

soffea said...

yeah. boleh masuk dlm list azam azam tahun baru. hehe.


suka bab manja tu. betul. lain kan manja n mengada. kdg2 kite tak rase kite manja. tp bile kite in love, bru kite sedar kite nie manja. ewahhh..

mR.sYaH said...

aku suka yg manja2.. hehe..

echah mashuri said...

zue~~~haha..kdg2 kite ade je ciri2 tuh.kita xperasan:)

sis~~haahaa..betul2..kite jadi manje tetiba kan;p

syah~~~hahaa..dah tauu dahh..;p

Zara Affendi said...

paling menyerlah kat zara. tetttt~ sifat keibuan . hohohoho.. segan nyer~

Along Tapa said...

hehe...bijak2...entri ni memang sangat memahami~~~

Gorengbaek - Imam Mahdi pernah muncul di Mekah??

Hangit habis dah - Makcik, apa lobang ko ni??