Wednesday, December 22, 2010

delete blog jalan terbaikkah?

memasuki alam blogging dan menulis secara tidak sengaja membuatkan aku tersedar bahawa banyak jiwa dan hati insan yang dapat aku kenali.banyak gelagat dan banyak juga perangai yang aku temui.menulis di blog juga banyak memberi impak buruk pada aku bila mebuat dosa mengumpat disini.berblog juga memberi banyak kebaikan pada aku kerana dapat menghilangkan kebosanan serta mengutip ilmu-ilmu baru dalam hidup ini.

perghhh..intro..skema tak?seronak la kalau buat artikel ya.boleh tak aku buat artikel secara berserius?ehemm..dari tadi lagi aku duk mengodek tutorial dalam google nih.kalau semalam aku gila tips.sekarang aku gila google tutorial.konon dari pukul dua tadi lagi duk mengadap blog.tapi hampeshhhh,..satu tuto pun tak menjadi,

dari tadi aku rasa akulah wanita paling tekun bertutorial,tapi hasilnyaaa??tak payah main tutor segala hall lah..line+slow+ade+hati+nak+tutorial?=_+

semuanya menghampakan..mulalah rasa diri tak berguna lagi untuk bertutorial.mula rasa nak khawin dan alihkan perhatian kepada bakal anak-anak pula.bukan main blog lagi.
tadi..adik aku tak boleh sentuh pun laptop tadi.aku nak guna.aku nak guna.aku semangat nak bertutorial.aku semangat nak google tips,bukan apa.boleh sedekah keywords pada blogger-blogger yang selalu buat tips.lepas tuh dia merajuk,pergi main kat rumah kawan dia.bila dia balik tadi,dia mintak pulak suruh aku buatkan air.tapi aku buat derk juga.buat batu,buat tiang.

lepas tuh aku buat derk jugak walau bunyi ketungketang kat dapur.dalam setengah jam adik aku tunjukkan kat aku air yang dia buatkan.SIRAP OREN campur SIRAP PEPSI lepas tuh pekat likat memikat pulak tuhhh.

YA ALLAH.maafkan kakak adik.sudah mengabaikan kamu demi blog ini.

kesian adik aku....aku perlu buat apa ni?aku perlu buat apa ni?haruskah aku delete blog ini..apekahhh?

8 comments :

Nekmo said...

hahaha..ecah..seyez bebenor ek kau..hahaha...aku rasa..lalat parking lama2 kat makanan kau pun kau tak pasan..hahah.. ^__^
xperlu delete la syg..

Unknown said...

amboi..
sampai nak delete..
kalau delete kompem kamu tak kan abaikan sesuatu.??
mungkin kamu akan beralih ke fb pulak..
dan mengupdate status lebih skema dari ayat di atas..mungkin jugak kamu akan lebih ber ym bersama kawan2..
bergosip sana sini..
hheheheh....
meh nak dush!dush!!sekali...

MR. SYAH said...

mcm tu skali echah...
xknlah sampai delete kot.. sambil buat air blogging skali.. hehe...

kucokelat said...

hahahha.kesian adik tu

Afiq Din said...

kne manage mase nih

Unknown said...

nekmo!~haah..kalau bab2 makan ak alert je..hikhik.eh..xdelah.saje nak tengok ko sayang x kat aku sis!;p

kak diana~~haaha..jgnlah sepak saye akk..huhu.tp mmg pun.tak boleh gak nak mendelete blog..saje je td..huhuh

Unknown said...

syah~~haha..sebab aku nak bertutorial..kalau tak takdela tekun sangat.ehhee

qu~~haha..tula..tp dah umo 5thn xreti buat air lagi..hehe

afiq~~heee..xsmpt nk mnage mase ;p

soffea said...

demi mu blog. nggup ku abaikan adik kesayanganku. hehe.

nmpak gayanye, pas kawen kne berhenti b'blogging lah? takut terabai suami plak. ahaks ;)