Thursday, October 7, 2010

tegakkan bulu roma


kalau aku rojer2 member yang duk asrama kengkawan aku cakap dah mula dah 'dia' menganas..
dah dekat2 STPM macam2 lah perkara aneh terjadi...
eh..kenapa aku rase tulisan aku ni skema gila?

korang nak rase x naik bulu roma tengah2 malam?
rase cam nak terkencing tapi takot nak masuk tandas?
ataupun tibe2 darah berderau sampai ke kepala..
haishh...


time aku duk asrama dulu memang banyak la cite hantu..
tapi kebenaran dia aku xtahu la..tapi ramai kawan aku yang nampak n kena histeria?
aku?aku xpenah ohh..nasib baik..n aku xnakkkk...
tapi penah la aku nampak bayang2 hitam zassss sane..zass sini lalu lalang..

penah satu ketika..aku bersama segerombolan kawan meninvestigate jamban aras 3 yang dah xdiguna...
jamban tepi dorm aku..
nak tengok gak ape yang ade dalam tu...aku n geng2 terus la gaya macam conan edogawa gituu..
aku intai melalui lobang2 gelap gila seram jamban itu...aku pun xtau kenapa jamban tu berkunci..kononya ade orang mati dalam jamban tu..aku xcaya sangat...biaselah cite hantu bervariasi turun temurn tuh,..malas aku nak kisah..

n lepas kejadia tu..10 hari(seingat aku)
aku xboleh tido malam..nak kate takut xjuga...awal2 aku dah tido..tapi pkul 3 pagi lebih2 terus terjaga..
bila terjaga je aku bunyi suara pmpuan macam bergurindam sayang...gila takutwehh.
diselang seli dengan suara kanak2 main2 gelak ketawa..peluh gay aku terus jatuh!

cerita aku xseram mana pun..kawan aku siap dia panggil nama lagi.
dahtu siap nampak kelibat lagi..aku xnakkkk..jangan la bg aku tengok!!xnakk..
dulu aku xpercaya ade hantu?hantu mana2 ade hantu?
tapi sekarang percaya siap dengan pakej jadi penakut lagi!


orang kate dalam dorm aku tu dulu guna kipas macam ni..n budak katil atas ade yang mati terpancung...mase aku duk tu kipas melekat kat dinding dah...dah ditukar...hurmm..kalaulah pihak asrama letak air cond dalam bilik..perkara macam ni xkan terjadi..!


ini bukan hantu...saje bagi korang takut..aku ngah camping sekarang...ini autopublsh..gila kauu nak taip menda cm ni memalam..*_^

26 comments :

¶A.K.I¶ said...

sengal ubi!!
ko kan chah! aissssh

CERITA LEBAT said...

gila mata hitam..takut dowh.

Mario said...

perghhh....gambar tuuu...artis rock ke hape weh...

maCy said...

ahahha.. hanya mampu tergelak..~
muke tak takot la kononye ni.ki3 ;p

FyZa said...

dlu dok kat hostel mmg sllu ah jd kes histeria..dpn mata lg..kena jaga org histeria nie pun takut gak..usya pelik ja kat kita..gila seram..huhu

Cik Jari said...

setuju ngah echah..lau dorm fully e-cond,mesti takde jadik camtuh....hehe..

Along Tapa said...

jadik...echah tak boleh datang rumah aku memalam......sebab kubur ada betul2 kat belakang rumah...aje je sampai nantu taknak masuk..huhu

Gorengbaek - Aku tak percaya...siot~~

iqbalsyarie said...

uik..
menyeramkan juga tengok gamba tu :(

-Insaf sekejap

zuhanismohamed said...

haha..rasanya setiap asrama ada cerita yang sama lah..mesti ada kes kepala putus kena kipas dengan jamban berantu..mcm tradisi je..hehe

Tomato Gurl's Life said...

hahaha..echah...gambar sampai ko rembat ni???

sugar2 kapas strawberry said...

gmba sape la tuh..ahahhaa

syahira ariff said...

hahahahahaha
hantu dlm gambar nie serang asrama echah jugak ker?
ish
nnti nak sengkeh hantu nie

btw,kat asrama mmg byk citer pelik2
kat asrama sy dulu heboh ttg puchong maklumlah asrama tepi kubur

NICK IRFAN said...

erkkk!! serius echah sy x baca sampai hbis seram plak? hehehe eh! yg lat tu gmbr awk ke? nape lain jer?

manje said...

huhu terkejut tgk gmbr tu memlm nih

Qu azniza ;) said...

ahahaha.. besa la kalo kat asrama sal hantu2 ni,,
eh.. syahira pon
ade cini ahahaah..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

edit kot..seram gak

d_tieah said...

Haha..
Autopublish ek?

Pencacai Alim said...

lain kali mnta no beb..hakhak

DuniakuAbstrak said...

seramkan la lagi weh..hehe

Pinky Pixie said...

seram ler plak.. naseb terbace waktu siang.. harhar.. tu pun still takot.. huhu

echah mashuri said...

aki~ahaha...:Ptakot x?hek3

lebat~hehe...efek semata2...hantu pakai shawl..:P

rio~haha..yup2..hntu dr eygpt:)

maCY~hahha..yeay!berjaya menakutkn org,,gahaaa

hamzah ian said...

apesal mata ko itam tuh??

kena rasuk hantu??

shameel Iskandar said...

salam echah.

Cruter hantu kt asrama biasalh. Sek sy kt sabah dulu, sampai cuti beberapa ari sbb gangguan jin( suku sakat hantu lh tu). Wat solat hajat bagi yg islam dan pihak gereja dtg bagi yg kristian, tp hantu tetap berlagak macho tak nak undur.

S..U..D..@..I..S said...

sori echah seram ....x bca abis...sibbik bukan malam...

*cimOt* said...

mata cam antu ju on!!!

farhan said...

wahh gmbr tu...mata hitam..aku lagi la penah dgr suara hantu mcm mengaum