Friday, October 1, 2010

we are friends for life.:)

*mungkin entry ni panjang sebab nak bercerita pasal enam kepala...*


oleh kerana bosan dan merindu my besties ni..terjadilah post ini..

kami bertujuh sejak dulu ag berkawan..memang ngam habis...kepala otak same...kadang2 kalau diaorang baik ngan orang lain aku jadi cemburu buta..tapi itu bukanlah bermakna aku lesbo...oh tidak same sekali!


tapi sem ni kami terpisah...4 orang duk luar(aku,uny,kila n wana),3 lagi masih duk dalam kolej(katy,mas n sue)menemani pakguard2 uitm n meramaikan bilangan manusia di foodcourt kolej..


aku xtau nak letak n cerita pasal sape dulu...tapi ketahuilah kawanku yang korang sume berada di tempat yang sama level dalam hati aku..xde yang no 1,2,3,..
xde yang paling sayang..paling suka..semua samaaaa....


ni uny ! mula-mula aku tengok dia sumpah dia sombong ! muka aku pandang nak xpandang aje kalau jumpe..tapi bila dah kenal...dia baik gila babeng ..ayat dia kalau aku risau sikit "ape guna ade kawan kalo xboleh tolong?"..pergh...terharu jugak...dia gaklah yang hantar aku,ikut kerenah aku kemana aku nak pergi..sebab kiteorang tumpang kete dia..tapi janganlah buat muka kasih sayang n emo depan dia...xda makna dia nak melayan..kalau dia xsuka dia cakap je..street to the point!Tapi dia manja sebenarnya..cuma dia xtunjuk...dia suka tunjuk dia kuat..macamlah aku xtau..dia paling berdikari dalam 7beradik ni..sebab tu aku panggil dia kakak!


ini kila!dielah bantal peluk aku sekarang..hehe..yang ni dia lain sikit..dia pikir perasaan orang bile cakap..dia berlapik..walaupun dia sakit hati ngan aku dia boleh act like xada pape..aku plak memang suka usik dia...dia sensitif sikit n dia paling lembut hati..n paling aku xleh lupa bile time duit ptptn,aku ingt lagi time mula2 nak serah borang ptptn tu nama aku xde..maybe aku kena fasa kedua...masa tu aku bimbang gila..yelah...masa tu arwah ayah aku baru je xde..sape nak tangung aku belaja ni..tapi dia cakap.."chah,xpela..guna dulu duit ptptn aku kalau dah masuk nanti"..sampai bila-bila aku xlupa..sedangkan masa tu kteorang berkawan baru 2,3 minggu..dia gak manja!sebab tu ak panggil dia adik!

ini wana!dulu aku penah xsuka dia..tapi bile dah kenal!dia memang kelasss gitu..hhaah..paling rajin aku kira...dalam bilik ni dialah ketua kebersihan..ya..aku lantik dia secara rasmi malam ini..:P..dia memang utamakan kiteorang..time2 dating pun dialah tukang beli makanan untuk askar-askar kat umah..kalau gelak memang xhengat..aku suka usik kunun2 aku macam nak kis dia..boleh roboh umah ni dengar suara petir dia..ape ingat aku lesssbooo ke?dialah orang yang akan tolong cari benda aku yang hilang...aku akan tanya dia kat mana aku punya stoking ke,ape ke,tudung ke,automatik dia akan cakap..tu dalam almari ke..kat mana ke..Dia penyayang,perihatin sebab tu aku panggil dia cik na!(bukan bibik na okey)



ini katy!dalam ramai-ramai dialah paling sempoi..cool aje...bagi dia kalau aku ade prob n aku ni memang jenis kalut..dialah muka yang paling rilek..cool babe..cool..dia gakla aku punya partner kalo nak buat benda jahat.rojer aje kat dia...pastilah akan dilayan.dia selamber!bila dia kate dia xsuka..dia xsuka..tanpa kommproomiii...aku ngan dia ade persamaan iaitu suka mandi kat jeram ke air terjun kee...yang paling penting dia memang kawan susah senang..Mintak je tolong pape,dia pasti akan tolong..tapi dia jenis suka berdiri atas kaki sendiri..dia xsuka susahkan orang. aku panggil dia antik!


ini pingu!!eh..mas idayu..haha...mas ni memang banyak idea gila dari betul..aku palinggg suka usik dia..dialah mangsa aku ketika keboringan...tapi dia cool je bile kena kutuk..dia cakap dah biasa kena ngan aku.Aku paling suka bila time exam sebab dia genius..haha..Dia suka buat semua jadi mudah....kalo ade asingmnt last minit pun..muka dia masih biasa..Tapi dia keras kepala!ape-ape pun mesti ikut kepala dia..tapi macam biase..sekeras-keras dia,macamkerak nasi..basuh2 sikit okelah..Dia memang kelakar gila!aku sayang dia...aku panggil dia kak mas..sebab gaya dia macam kakak-kakak gitu..hehe

ini suhana...dia comel..dia lembut..yang paling aku suka tangok dia ni manja sangat..Dia xbanyak bercakap benda mengarut macam aku..dia suka kn kehenseman...huhu...mula la dia tergedik kalau tengok mamat hensem..tapi dia gurau2 suka aje..haha..kadang-kadang dia perahsia...tapi kadang-kadang dia share gak prob dia..Dulu dialah penaman aku ke toliet bila malam2 hari..hehehe...sue ilysm...muahhh!!dia aku panggil adik sebab dia manje n sweet..awww...




aku sayang mereka mati-matian!
mereka-mereka ni tahu betapa masuk air pun kepala aku mereka masih nak dilihat bersama aku di tempat awam..=_='..terima kasih kawan..

16 comments :

soffea said...

tibe2 mcm rindu kat besties sy yg jauh2 tu.. wuhuuuu~

tapi betullah, kate org, tak kenal maka tak cinta. dh kenal, baru tahu, wo! rupenye sekepala. hehe.

Unknown said...

bestla ad kwn yg rapat:)

tumpg gembira

Unknown said...

wah! bestnyer kalau dapat kwn2 mcm awk ni sy yg ada kwn susah senang 2 org jer yg lain smua lost contact... sedih2....

Unknown said...

wahhhh..epinyer idop cmni..sentiasa bersama..

Unknown said...

panjang :)
Saya petik kata-kata Imam Syafie yang maksud katanya mebih kurang begini-"aku mahu bergaul dengan kaawan-kawan yang baik, moga-moga ada kebaikan untuk aku".

Ya, semoga banyak manfaat :)

Entry Baru:
-Sibuknya dunia!
-Is it really a matter if a women can't pregnant?

MiMiEy :) said...

kesimpulan nye.
jgn tgok seseorg dari luaran.
ada sesetangah org nampak je baik tp hati busuk.
susah sebenarnye nak cari kawan yg btul2 sygkn kite.

kak echah nie mcm paling nakal dlm group erk?
hahahaha

CIK TOM said...

best kan ade kawan rapat...rindu kawan2 cik tom jugak..comel2 la kawan ecah..lalala~

FyZa said...

ala bes nya dia..kwn2 kamu suma molek2..hehe..
tp crius kan..klu kita ada kwn rapat n bla nmpk dia rapat ngan org len..mula la rasa cm jeles cket ke apa kn..tp bknnya lesbo pun..huhu

Gee Luth said...

ye...saya dah dekat 4 tahun tinggalkan kawan rapat kat U dulu..mmg tu lah waktu paling best dalam hidup..kawan2 rapat yang best..sekarang semua dah kawin dan ada anak dan kitorang still rapat cam dulu

Duniakuabstrak said...

haha suka2 je lantik kwn dia ketua kebersihan..

echah ni akak ke adik d kalangan mereka?

mesti adik kan?

sebab nakal

hahaha

Unknown said...

soffea~hehe...2 la..abis dip ni xtaulah dpt smbung deg brasama x..nnti mst rndu2an..hehe

cik jari~hehe...:)

irfa~hehe..tu la takut nnti dh abis blaja lost cntnc..hope kekal smpai ank cucu..hiih

apik pehe~heehe..hepi:)

Unknown said...

iqbal~tq..:)
moge pshbtn kteorng kkl..

mimiey~ahaha...bukan dah nakal dah...jahat gila..kui9..nasib baik diaorg thn grau..


cik tom~mmg sume comel pun..echah je xcomel..:(

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

lagi banyak adik beradik lagi best

Unknown said...

sis fyza~hehe..tu la...tp buka cemburu sgt2..:P

sis lut'luth~err..nnti biar anak2 kwn berkawan lak gn anak2 kite..xpun berbesan..hhhuhuh

ayul~haha..diaorang panggil aku umi la..sebab aku kalut mcm mak2..hik9

Unknown said...

brutal~haha..2 la pasal:)

Notami said...

echah ni mcm nak promote kawan2 jer..huhu