Friday, October 1, 2010

milik siapakah kentut itu?


masa aku tengah menaip ni..
ak rase urat saraf muka aku berkerut-kerut..
rase sungguh misteri!misteri nusantara pun x semisteri ini..
gila betul..aku tak percaya..mungkinkah aku hanya berhalusinasi?
tapi kalau aku berhalusinasi xkanla member-member lain pun ikut mencium harum mengamit sukma itu?^_^

cerita petang tadi..aku duk bahagian belakang sekali mase kelas PENGURUSAN MAKLUMAT ISLAM..
mase tu aku pura-pura bukak buku..padahal fikiran ni dah menerawang kerawang dah...
tiba-tiba harumannnnnn yang korang paham-paham sendiri la kan..
aku rase pasti kentut xberbunyi..kentut angin!kalau kentut berbunyi xada la bau busuk gila macam tu!!!perghhhh..gila syahdu bau dia..=_="

aku pandang katy,dia buat muka...tetiba je bau tu mengangu kententraman aku nak berkhayal!
aku terus kipas-kipas bau tu kat depan..biar biar budak depan bau jugak!
uny pandang aku!suma pandang sesama lain..sume tutup hidung!gila sesak bauuu...
buat-buat profesional aje kiteorang depan ustazah...
wana kat tepi sebelah aku xcakap busuk..busukk...tapi aku tengok dia rilek aje..
mungkin bau itu xsampai kat tempat dia...:P
masing-masing pertahankan diri xada sapa yang kentut!


lepas benda tu reda...kelas pun habis...
wana tanya aku n budak-budak ni...
mase tu kiteorang dalam kereta...
betul ke kentut...aku rase mengikut firasat n pengalaman aku,itu kentut laaa!!
pastuh wana pun suh berhenti kereta..dia nak muntah dia cakap!
aiseyyy,,benda dah lepas baru nak mual?
dia cakap dia xduga benda tu kentut..dia memang bau benda itu..tapi xsangka adelah wangian asli!



erkk...gila!sapelah terlepas xsempat nak tahan tu eh?susah nak duga sebab ramai...
xpun bau sampah luar kelas ke..bukti x kukuh...hik9


28 comments :

Sophie Al-yahya said...

haha..misteri betul yer kisah kentut ni..

takpe,kentut tu melegakan..hihihi..

echah mashuri said...

haha...lega untuk dilepas...xselesa utk yg menhirup udara...huk

echah mashuri said...

haha...lega untuk dilepas...xselesa utk yg menhirup udara...huk

Pinky Pixie said...

haha. misteri betol.
yg efek lmbt lg x than. da lpas taw crite baru nak mual. haha

Qu azniza ;) said...

aahahah.. misteri nusantara

FyZa said...

ahaha..busyuk ar..baw kentut mmg memeningkan..tmbh3 tmpt econ..fuhh! semput nafas..haha

ziela a.k.a fazy said...

terima kasih!
^_^

hah.sadis betul si tukang kentot tuh.
huhu

ciput azny said...

gile ah.kentut sembunyi2.HEHHE

fArAh nAbiLA said...

kentut tu sihat tau..hehe

Cik Jari said...

hehehe...

NARDtheNERD said...

kentut tanda sihat.
:)

nas said...

erk....klakar la echah bile bace ko punyer entri nie...boleh pula mengibas2 kentut tue kat depan...
hahahhahahha...
ntah ntah....
echah yang kentut...
ngeeee :P
gurau jela :)

Yua Zawa said...

alahai.. kalau da nak tkentut, mmg xley tahan da.. tlepas jugak jadinya. hahaha

maCy said...

haha. amat misteri. kalo jumpa pn buat senyap suda.ki3

@ien_R@z said...

misteri... hehe

M a W a D D a H said...

hahaha..

mesti ingat sampai bile2 bau kentut tu...hahaha

MiMiEy :) said...

hahahahaha
lawak2.
kat kelas mimie budak laki yg selalu kentut.
dah kentut bg tau semua org.
kecoh 1 kelas.
tp x pnh la bau kuat sangat.
hahahaha

iqbalsyarie said...

uikksss...ni bukan setakat misteri, ni da masuk kes ngeri.hihi

hiro said...

kentut berperisa..bhaya





best entri ne..daftar entri ne dlm kontest gua..hiik

soffea said...

haha.. kelakar la echah..

kentut, kentut.. memang mampu mengerut2 kan saraf org yg menghidu. org yg melepaskan? pergh. lega. haha

echah mashuri said...

pinky~haha..tu la..mmg gelak abis la semalam..:P

qu~huhu..biarlah xtau pn ..nnti malu org tu..hiih

sis fyza~2 la...econ!lambat nak hilang bau:P

echah mashuri said...

ziela~most welkam..hihi..ucukkk

ciput..haha....kentut xboleh detect!

frh~haha..2 la..sihattt n kuat!

sis jari..:PP

echah mashuri said...

nard~betul2..stuju!hhee

nas~haha..tula..asyk jd perbualan je..mmg kena klpas2 la.bagi sikit2 sorang..xaci bau sorang2:P

yua~perghh..legaaaaa.hik9

echah mashuri said...

macy~haha...biarlah jadi rahisia sape2..dia xsengaja tu..hik9

aien~mistieroiussaaa

sis adah~haha..2 la..ingt!

echah mashuri said...

mimiey~huhuhu.,..dahla dlm kuliah bleh plak kntut an..xhengat..
heee

iqbal~hahha...kes lucu ni..klakar sbb semua trpksa tuding jari antra 1 same lain..hihihhi

echah mashuri said...

hiro~hah!perisa...aiyarkkkk...malu r nak join..heee

sofeea~haha...fuhh..lega habisss..hik9

Zaer!! said...

wah! mantop belaka ni.nk satu! hahaha..;-)

echah mashuri said...

nk pe zaer..heheh