Thursday, October 21, 2010

dah xde jodoh..xjadi haihhh....

soalan aku:
bahagia ke kau mengutuk orang...?

gila lahhh kauuu...semua orang kauu ade brann kan?
sampailah mase aku pula mengutuk kauuu kannn?
macam sis mAcy aku cakap...hukum karma...
kau kutuk orang..orang akan kutuk kau...

ahh..tenuk jugak kauu neh...

keh..keh...xde maknanya aku nak mengutuk...
bukan kau kutuk aku pun..
..
tapi kau kutuk kawan aku macam kau kutuk aku la kan..
jadi layakk la aku nak marah..
*aku kan pompuan..memang selalu emo...


macam lah kau ade blog kan so ko dapat baca kan?
xdapat baca lahhh...
frust lahh aku cmgituh!

so..aku rase kau berselindung di balik tittle kau yang baik-baik itu..
pijak semut pun semut just nak pengsan-pengsan gitu aje..

kawan aku cakap dah tak jadi tunang gan kau..
memang sedihnya bile kau kutuk dia yangg...
ahh...xtergamak aku nak tulis...
moge bahagialah kau hendaknya dengan keputusan itu...

berselindunglah di balik senyuman kau..
MAY GOD BLESS U :)


12 comments :

MOFASAD said...

gua nak kutuk lu

boleh?

tapi nak kutuk apa ye?

echah mashuri said...

parid lu kutuk wa puas2..mmg wa suka...keh2

d_tieah said...

Aku x penah kutuk ko kan yunk?
Haha..

DuniakuAbstrak said...

ni tulisan kau marah ke?

mcm tak marah pon

lembut gemalai je..

marah pon bersopan santun echah eh?

i loike

hehe

Tomato Gurl's Life said...

erk..ciktom baik xde kutuk ecah..huhu

MiMiEy :) said...

kak echah , mimie x pernah ktuk kak echah..
hehehe.
biarkan dia.
kite enjoy jerk

mR.sYaH said...

aku xsuka mengutuk tp suka dikutuk..

hahahhahh..
ada ke mcm tu? heheh..

GaDis CoMeL said...

sila kutuk gua.haha.

may Allah bless u too.

mia said...

hhaa..sape kutuk echah..kamu kutok kepala dia dgn pengutok..supya dia xdpt beza kutop utara kutop selatan..tuk..tuk..

Mario said...

kutuk2 gurau takpe kan...hehe

echah mashuri said...

tieah~haha...kalo ko kutuk ak.kaw2 aku balas ..heee..x..x grau aje...sy suka awk la..sy xkutuk awk..awww...*gedik!

ayul~haha....xde maknenya sopan sntun..ak dah pnggl dia tenuk pun xkasar ag ke?hahha

mimiey~tol2..kutukla lau brani..:PP

syah~sungguh mulia hati anda..:))

maCy said...

haha. karma ade yunk dun wori. keh2~