Saturday, October 2, 2010

bila ada peluang

bila ade peluang memang xkan lepaskan...esok lusa cuti jadi echah ade mase nak update pasal ni..thanks kawan2 sudi tag echah n bagi award sume...ingat jugak korang pada echah...sob..sob...
mula-mula nak jawap tag dari adik mimie n sudais..
dah enak-enak dapat award janganla xingat jawap soalan kan...heee...

1.Write 5 intresting facts about the person who gave u this award

mimiey
~isteri kepada lee min hoon
~bakal pengawas sekolah yang berdedikasi meneraju gagasan 1 malaysia:)
~dia ade kawan yang same nama gan kawan aku.~mas idayu gelek~
~dia single walaupun dah kawen..haishhh?
~dia suka pink cam aku...sep!give me 5..kite serupa..heee

sudais
~"keindahan itu ketenangan liku-liku hidup juga ada warna-warni yang pasti ada bayang."selalu baca kata2 ni tp smpai skrang susah nak faham..ade maksud mendalam...
~orang negeri jelapang padi..
~suka black..
~suka jenguk belog aku yag xseberapa..
~aku rase dia misteri n interesting...

2. Write down 10 intresting facts about yourself and your hobby....
~aku xmenarik
~aku biasa
~aku sekarang gila DSLR
~takut tido sorang(tu interesting ke)
~mudah gelabah n suka menangis bila nak bagitau masalah kat mak.
~mase kecik2 dulu aku suka bela kucing..tapi sekarang tidak lagi..
~aku suka menulis cerpen n delete lepas baca.
~tinggi aku 169.91..kalau cukupkan 170 nak makan ape ye?
~berat aku memang xsesuai untuk dicerita kat sini.
~aku dah xade yang menarik sebab tu dah mula merapik.

3. Pick your most 10 deserving recipients and describe them

10+01<1.0-10%~^(10)+**1>)&+10=0
la..xleh tag dah ke?=_="





9 comments :

iqbalsyarie said...

Tulis cerpen, kemudian delete selepas baca?Oh...ruginya..publish la!mana tahu ada bakat ke...

Entry Baru:
-Sibuknya dunia!
-Is it really a matter if a women can't pregnant?

soffea said...

hehe.. best dpt award tu ;)

anyway, tggi gak echah nie ek.. hmpir 170 tu~

Sophie Al-yahya said...

kalau suka DSLR, try baca website ttg cara2 tangkap gambar view menarik.

kalau pakai DSLR pun tp tak pandai amek gambar, x guna jgk tu.Nanti bila dah pandai, bila beli takdelah kekok sgt.. =)

Sophie Al-yahya said...

chayok2! kumpul duit dr sekarang! (^_^)

Tomato Gurl's Life said...

tahniah dpt award..peliknya delete lepas siap buat cerpen??hihi

FyZa said...

eheh..rajinnya echah wat wat entry pasal award..huhu

d_tieah said...

Takut tdo sorang?
Haha..
Tinggi je mengalah kn aku, tp takut tdo sorang..
Aku pun sm, thats y aku x sk nak tgk cte antu..
Sbb aku tdo sorang..
Uwaaaaaaa, mak tolong aku!

MiMiEy :) said...

"~bakal pengawas sekolah yang berdedikasi meneraju gagasan 1 malaysia:)"

hahahaha lawak ayt di atas.
tinggi nye akk.

echah mashuri said...

sy xbagus dalam penulisan..minat2 gitu aje..eehhe

soffea~ikut genetik abah...tinggi n gemok..:)

sophie~tu la..minat2 aje..tp akn beli one day..

cik tom~huhu..delete la dh xsedap..kdg2 dh tulis setengah ase cm xbest delete gak..

sis fyza~xde keje malam ni..huuh

tieah~haha...aku bukan takot..aku sepije sorang2:p

mimiey~huhu...ayat tu ayt bhasa melayu yang betul akk penah gunakan..hihhi