Thursday, October 28, 2010

Asy!dah sampai..eheheh


mana janji kamu?
aku dah kata insyALLAH bukan?
lex r bro!paper hari sabtu nie plak..hehe
err...nak tulis entry pun dah xtau nak tulis apa.
oh ya!saya xboleh buat final semalam..rasa nak nangis saja..
its hard ya to stdy hard=_="

erm..mood raya ade lagi x?
eheheh...
asy!kad raya anda sampai dah lame..
tapi sebab echah xbalik umah...
tengkiup ya...heee
sayang duit raya ketat2..:P



ni..aku tengah sedap-sedap study*tipu study pdahal aku nak tunjuk rajin kat umah supaya terlepas dari keje menyapu dan sebagainya..
pastu mak aku dengan gembiranya cakap dapat kad raya,,
aku dalam hati..yeay!dah sampai dah..lama kutunggu..kunanti..ku waiting..

buka dengan penuh debaran..
whoaaaa...dapat duit plak..memang rezeki orang malas study!

thnks k Asy..harap ukhwah yang terjalin ni kekal sampai bila2:)


37 comments :

gnesop.com said...

wah.. dapat duit raya? best!

Qu azniza ;) said...

yuhuu. duit raya. manyak tu

Amni said...

Duit raya? seriusss..... wallaweyh! nak kawan ngan asy jugak sebab nak dapat duit raya.. hahaha... jahat giler! All the best untuk exam dear...=)

nas said...

echah..study hard okayh!!!! hehehe..tapi jangan study jerk..on9 same.....tapi on9 xyah lama2 :P

latest entri:

apabila karya photoshop serba tak menjadi!

platipus said...

nak duit raya jugak echah!

Tomato Gurl's Life said...

wah best..
dah lepas raya pun still dpt duit raya lg..hihi

si biskut said...

raya dah berkurun tinggal masih leh dpt duit raye..kira ok lar tuh.

Si gadis bunga said...

awot,itu duit raye ape?
raye qurban aidiladha ke?
hehe ;)

Amy Syaquena said...

salam..

wah dapat duit raye, leh la belanja mcd hehehehe...

d_tieah said...

Perghhh..
Dapat duit raya woo..
Jom p mkn pizza nak?

FyZa said...

wah siap dpt dt raya lf nie..jeles2..kuikui

maCy said...

tmpang gembira :)

suri said...

untung besar ;) heee

hentakbelipat said...

pehhh..dapat duit raye siap..ni duit raye aji ke raye pose nih

DuniakuAbstrak said...

aiyak! aku malas stadi tak dapat duit raya pon..cis ini tidak adil

saya bantah yang arif!

hiro said...

ohh..

AiDa AzRyN said...

Duit rayer tu,kongsi kte dua ley?:D

GaDis CoMeL said...

wehhh.. apa kah ini? kenapa buleh dpat duit raya selepas musim raya plak?

♥ manje ♥ said...

kita dah lama tak penah dapat duit raya ~

HaNTwO said...

duit raye deepavali ke??? hehehe

MiMiEy :) said...

akk dah dpt duit raya x ingat nak bg org kat sini ker?
wahahaha


* akk dah jatuh hati kat LEE MIN HO? jgn nak mengada. tampar karang. hahahahaha

nurkaloi said...

ehmmmm
dah dapat tu pe lagiiii
sharing is caring annn
hehehe

Mario said...

perghhh...rezeki org malas study mmg murah ek...ekeke

NARDtheNERD said...

banyak duit si asy tu ek.
haha.
:))

bun_nee said...

salam jenguk kawan

Ellen said...

wah..bestnya dapat duit raya..akak nak...boleh ka?hehe

Along Tapa said...

yang mana buat ko suka sangat ni ek echah??kad raya ke duit raya tu???haha

Gorengbaek - Tips untuk awek...supaya saham tak jatuh...

Hangit habis dah - Korang perasan tak??

echah mashuri said...

gnesop~ekeekk..duit raya dr en asy!;)

qu~heee...nak gabi pun dh abis..hik9

amni~hee..tnks dear.akn wt yg tbaik 4 exm..:)
kwnla gn dia..dia ade duit juta2

nas..bile on9 je jadi lama.=_="

tipus..ecah xde wit:(

echah mashuri said...

cik tom~hehhe...pos malaysia ni lmbt ngat

biskut~heee..raya haji ade!:P

bunga~konpius gak duit rya pe..ehehe

amy~wslm dear!hehehhe...xleh...xnak bagi2:P

tieah~demand ko an..heheheeh

echah mashuri said...

sis fyza~hehe..jeles kan..jeles kan:P

maCy~hehe..thnks dear:)

sis suri~wang besar!wang besar!

hentakblipat~dua2 pun boleh..miahahah

ayul~terima ajelah yang anda tu xde rezeki.,heheheeh

echah mashuri said...

hiro~eh

aida~sori dear dh abis..ehehe

comel~haha.aku kan bertuah..heee

manje~ololo...nnti2 dpt la tuh..hik2

hantoww~hahah...boleh gak dikta deepavali:)

echah mashuri said...

mimiey~ah!!mane leh kongsi..ehhee
ee..kdekut..yela2 akk suka lee dong wu la..betul ke ejaan dia neh..hahaha

nurkaloi~hahah..sharing is habis dah..agagag

bro!hhaaah..tu la pasal:PP

echah mashuri said...

sis nard~haha...dia berkepik2 duit

bunee~okes:)

sis ellen~hehe...dah habes dah..hik9

long~haha..kau pun tau kan:PP

nurkaloi said...

habis daa??
kedekut taiek idung masin + manis

echah mashuri said...

aiyarkk..ahaahah

soffea said...

bestnye duit raye.. nak jugakkk. hehe.

echah mashuri said...

nak?meh2 nak bagi...hik9
sis r kene bg dh keje knnn:PP