Monday, August 30, 2010

kenapa aku begini?

comel x?kiut kann...sonok dapat anak kembar..:P tapi maaflah...gambar ni xde kena mengena dengan entry..

kenapa aku begini?mengapa aku berhupdate belog selama 3 kali dalam sehari..kerana ku bimbang ku ragui...ku musykili akan xdapat berbelog bila balik nanti...line di kampung terlove itu sungguh laju ibarat siput patah kaki...
kerana ingin menyelesaikan hutan tag dan contest dan award....
award tu esok update ek...terima kasih mereka2 yang memberi award..heee...tanpa kamu aku ibarat penulis tidak bertuan...entry2 dipandang sepi..fuhhh..fuhhh..susah nak buat pendahuluan blog ek...hhehe
sebenarnya just nak cakap buat tag cik jari telunjuk yang macho..tapi awas bukan sebarang macho:P

SECARA JUJUR, APA PERISTIWA PALING GEMBIRA PERNAH MENYENTAP KE DALAM HATI ANDA PADA TAHUN LEPAS?

Jujurnya...tidak ada peristiwa paling gembira sebab aku bahagia selalu ibarat hari-hari kulalui adelah hari pengantin baru...hik9..
semuanya gembira..Alhamdullilah...Tapi yang paling sedih tu ada...Sebab kehilangan ayahnda tercayang mase bulan 7 tahun lepas..kali ni dah 2 kali raya tanpa abah..tapi aku xsedih..sebab aku rasa abah selalu dekat ngan aku...kan abah?


SECARA JUJUR, SIAPA YANG SENTIASA BERADA DI DALAM HATI ANDA SELAIN IBU BAPA DAN KELUARGA?

huarghhh.....sejujurnya pastilah kawan2 dari tadika sampai la ke uni.selain itu mestilah belog ambo gin jah..heeee...suka duka aku dibumi ALLAH ini tercoret dalam ini belog la...

SECARA JUJUR, SEBUTKAN KENAPA ANDA MENULIS BLOG?

blog ini blog isi hati cinta n pshabatan..
blog ini ialah milik peribadi ak...tmpt ak blaja menconteng..meluah...tmpt ak belajar menulis..

SECARA JUJUR, ADAKAH ANDA RASA DIRI ANDA BERHARGA?

aku berharga bila dihargai:)


SECARA JUJUR, APA CITA-CITA ANDA TIME KECIK2 DULU?

mase kecik-kecik dulu aku suka jadi power rangers pink!sebab dia comel sangat...lebih cantik dari ibu peri dalam sinetron bawang putih bwang merah itu.Tapi bila besar sikit abah aku suruh jadi dokter...lepas tu aku rasa doktor adelah sangat kejam selepas aku di inject sebab jatuh moto!aku tukar profesion menjadi profesor..Tapi cikgu aku cakap nak jadi profesor kena belajar sampai PHD..Cikgu usik aku nanti lambat kawin...heee...aku cancel terus jadi profesor..kui9
sekarang aku belajar dalam information management..N sampai sekarang aku tak tau apa cita-cita aku..=_="


SECARA JUJUR, SIAPA YANG BERMAIN DALAM FIKIRAN ANDA UNTUK DI TAG SEKARANG? SEBUT 5.
ade..ade yang aku nak tag..tapi aku takut xade yang sudi...dan juga busy...so bolehkah aku pendam jauh di lubuk hati...heeeeee...

15 comments :

cik jari said...

hehe..best gak jadi proffesor...


owh,takziah echah...
muge tabah dan redha dengan pemergiannya....


selamat hari raya..
cik jari pon dh nak balik bercuti nih...

~yeay!!awas ya..macho bukan sebarang macho...hehee

nur aisya humaira said...

takziah chah...tabahkan ati mu deq..;)

sme laa,ble blk kg kompem tk leh nk update blog ni...
jdi mati kutu laa jawbnye...hehe

Unknown said...

cik jari~heeee...skrg echah nk jadik cikgu..kui9
eh..xpe2...setiap yg hdup pasti akn xde...n echah pom tgh menunggu giliran

aisya~hehehe....2 la...boleh gk berbrlog...tp slow2

MR. SYAH said...

cita2 berubah,, akhirnya cita2 aku masa keciklh aku ambik skang..

Mario said...

jujur betul ko...ekeke

syafiqa said...

..takziah echah
..iqa tape plak ada pape pengalaman thn lepas.bosannnnn semua :(
..eh..cita cita masa kecik macam hape je kan.tension bila tak tercapai.zzz
..tlg jgn tag iqa.haha.sedih nak buat :(

..selamat hari merdeka :)

Nas said...

erm..aku dulu pon minat power rangers gak..minat warna biru jerk..
huhu
owh..skunk nie ko blakja info.management..kat mane? uitm kah?

syahira ariff said...

echah sabar sabar ya
yg patah tumbuh.yg hilang berganti.
al fatihah untuk abah kamu.
sy tau itu mmg perit sbb kwn sy pun sudah khilangan ayah juga.
selalu sedekahkan bacaan utk dia agar dia tenang di sana.

~fisha~ said...

kiut giler!!! suke sgt!!!!!

Duniakuabstrak said...

babe, aku dapat rasa kejujuran dalam setiap tulisan ko.. aku suka..=)

jaga diri

(^_^)

Unknown said...

syah!wah...bagus ah gtu..tp ak skrg nak jd cikgu pulek..

rio~time jujr...ade gk time auta..hha..jgn xtaw

IQa...meh2 echah tag..ahaha....:)


nas~ya...ya uitm...uitmkelantan ni ha....

syahira~thank ek bagi nasihat..ase nak nagis larh!

fisha lagi kiut miut....

ayul~suka sgt komen ni:)

CIK TOM said...

kiutnya kembar tue..echah tabahkan dirimu ye :)

saya_arief said...

yang sedang bermain di fikiran saya.
akok...

Unknown said...

cik tom!hehhe..hati ini selalu tabah!jangan risau,,,

arif~oic..xpuasa ke..kui9

M a W a D D a H said...

takut lambat kawen ye echah...hehehe..sweet je echah nie..