Monday, May 7, 2012

Permulaan

Assalamualaikum=]

Alhamdulillah, setelah sekian lama aku bersendiri, tak pernah serius lagi dalam perhubungan, aku rasa aku dah mula berani untuk melangkah pada satu fasa serius dalam satu relationship balik, rasanya dah cukup untuk aku rasa takut untuk kecewa lagi.

Cuma aku tak adalah nak terlalu berharap yang ni, awal lagi kot. Tapi sebab kesungguhan dia buat hati aku ni tertarik.awwww.tertarik..macam geli pulak.HEHE.OK la tertarik gak la.Kalo jadik memang nak buat laki dah.Malas betul aku nak kecewa lagi.Menangis dengan hati luka memang sangat penat.Macam bodoh pun ade.

insyaALLAH,aku harap sangatlah 'Äbe' yang kali ni betul-betul dah,Tapi yang risaunya semalam dia ada cakap, kalau aku buat hal dia tak kuat, asyik duk ingat yang lama.Kentut punya pakwe,ex jugak di ingatnya,aku ingatkan aku je yang duk ingat yang lama, rupanya dia pun sama ke?Adui.



Doakan aku semoga yang ni jodoh aku.Semoga tak separuh jalan.heeee..


Awak, Saya tak janji dapat sayang awak sepenuh hati,yang pasti sayang saya pada awak setiap hari semakin bertambah . 

10 comments :

DilaMilin said...

InsyaAllah..semoga echah berkekalan bersama dengan si dia.. :)

Fid Yuuji said...

moga kekal insyaAllah :)

Cik TeN10 said...

InsyaAllah.. Kl dah serius suh masuk minang trus :)

Aku nk pesan kt ko.. Syg mcm mna pn jgn terlampau..benci mcm mna pn jgn terlampau.. Sbb satu hari nt mgkin benda yg kita terlampau syg tu akan bertukar jadi benci dan sebaliknya.. Jgn taruh harapan yg terlalu tggi sbb kita hanya mampu merancang.. Jadi ke tak tu Allah yg maha mengetahui.. Mmg la org kata ckp sng la kan.. Tp aku ckp ni berdasarkan apa yg penah aku lalui.. Kalau dia betul jodoh ko datangla ribut taufan mcm mna pn korang akan tetap bersatu jugak.. :)

Anonymous said...

insyaallah. saya doakan kebahagiaan awak ;)

DuniakuAbstrak said...

bila tarikhnya?

Qu azniza ;) said...

semoga berbahagia

Aujinz said...

all the best... kena saling percaya ya.. XD

singgah sini kejap.. XD

yuni aisyah said...

mudah2han aishah bertemu jodoh dgn si dia..(:

SumBody Me.. said...

xpe..cinta bole dipupuk..kn lg best kalo bercinta berlebih2 masa dh leoas kawen nt..heheh

Anonymous said...

Dila-waaa..Tengkiup yea dear :)

Fid-Ameen :D

Ten-Buat aku tacing tauu.HAHA.InsyaALLAH dah xmcam dulu.I love u ten..*tetiba

Anon-Thanks dear u :)

Ayul-Tunang insyaALLAH lepas raya :p

Qu-waa..lame xmai..miss u :)

Aujinz-ok bereh :D

Sumbody-Heee..nanti lepas kawen try cnta lps kawen lak :D:D