Tuesday, July 5, 2011

biniku meragam

assalamualaikum=)
maaf lama tak update.eh.maaf?mintak maaf dengan sape pulak.macam la ade yang kisah kalau aku update ke tak kan.laptop rosak.sedih je dua tiga hari ni.mula-mula nak bawak balik laptop rosak ni dan nak pergi baiki dekat rumah.lepas tuh aku rasa kadang-kadang aku kena berdikari jugak.jadik pergi la baiki sendiri.selalunya berteman dengan family.huuu..kira dah boleh khawin tak sebab dah pandai pergi baiki laptop sendiri?

sedihnya laptop rosak time-time duit pun rabak.habis beratus jugak.sebab benda dalam motherboard rosak.



dan lagi sedih tak ade orang pun yang mau backup sikit-sikit baiki laptop ni.huuuu,tapi yang penting laptop pun dah elok.assignment pun dah beratur elok-elok.oke.duk diam-diam ea asemen.nanti aku selesaikan korang satu persatu.tapi tu pun kalau datang perasaan kerajinan yang menebal;p

#entri tidak bermotif.tak sempat bw.tak sempat update.-__________-

20 comments :

iwan_dextrous said...

beli ipad ler.hihi

cucu umie said...

kalo mother board yg rosak..memang sgt mahal..heheh

belog amiyo said...

baisalah. manusia pon ade time sakit gak. he he

bunbun said...

hoho dugaaan. sabo la yek. hehe

Kak Aya said...

dugaan hidup mmg macam2, ni salah satu la ni...

Orang Sombong said...

wah dah boleh kawin...
jgn lupe jemput org sombong ye nanti..
teringat nak makan nasi minyak member2 maya ni.. :D

JIJI YU said...

bueh doh chah nok berlaki

syahira ariff said...

lama betul x singgah sini
mak oii comel giler header
=)

kwn sy pun ada gak yg laptop rosak
skrin pecah sbb dia terlena atas laptop dia smbil dilapik hard disk


ecahhhh
i'm back
heeeee
rindu jugak laaa kt u
XOXO

Aida Azryn said...

siannya laptop dia rosak.. huhu..

adan said...

motherboard rosak tahap kritikal dah tu.. dah elok tunggu 2-3 bulan lagi.. kita tgk kesudahannya.. eheehhe ^___^

Raji and Yeen said...

ok larh tue lau ikot aku dah pass tuh tuk kawin =.=

James Alexander said...

repair laptop sendiri terus dapat kebenaran boleh kawin...??? mudah giler begitu...


standard la jadik student, poket kena rabak. baru nampak mcm bersungguh2 ye dak...??? hehehe...

diana said...

dia nak suruh beli yang baru tu..
heheh..
tak pe echah..
nanti dah kerja beli laptop yang paling mahal dan jatuh pun tak pecah..
heheh

Far8 budak baik said...

hahaha..dah boleh kawin dah tuu...
weh weh..aku suka ayat tu..
asignmnt pun beratur elok2..
hahahaha grrrrr

zati embong said...

lptop echah,kalau xde,x hadap 1 hari,rs x cmplete hdup.

Wanie said...

alahai kesiannye..
pakai compaq ke?
lappy wanie pn motherboard rosak..
malas nak baiki.huhu
mahal gle kot..

fiezah91 said...

beli baru cah.hehehe :P

shameel Iskandar said...

ciannya. sabar yer ecah.

DuniakuAbstrak said...

semuanya duit....

abglan said...

Yelaa dah canggih, boleh masak guna laptop