Friday, May 27, 2011

selamat tinggal sayang rayyan darwisyy...

assalmualaikum.

kurang tiga puluh saat dari sekarang aku dah nak balik kelantan dah.dua tiga hari ni aku duk umah abang aku kat putrajaya presint 6.

get settt...GOOO!


yeayy.balik kelantan.lusa balik machang dan belajar dengan jayanya.keh2.


ade 29 saat lagi.


28.



27.

sedihnyaa nak tinggal rayyan yang dah pandai main joget-joget.
jalan dua tiga langkah.
pandai membebel bahasa uganda dan kadang-kadang bahasa zimbabwe.
pandai sepak orang.amboii..yang ni aku rasa nak naik-naik tangan.heee..



huaghh.


19.



18



kat sini dah beli baju raya.eh.perlu ke bagi tauuu..perluuu...baju raya dah beli.puasa ganti belum lagi.boleh?



25 comments :

JIJI YU said...

selamat pulang

AiDa AzRyN said...

rayyan darwisy?mcm pernah dgr nama tu dari blogger lain. x silap aida,wan fuyoooo.

diana said...

baju raya warna ap echah??pink?
heheh

misshellomellow said...

ko kaler pink
aku nk kaler koporat.
jgn jdik keparat sudah ! haha

Fariq said...

eh awalnye nak naik blaja, bukan baru je cuti ke.. hoho

Solihin Zubir said...

len kali, bwk skali rayyan tu.. heheh..

d_LA said...

hikhik..akak pulak dah balik town arini..huhu..comeynye nm rayyan darwisyy tu..

kokser kokdam said...

eh, jam kamoo abes bateri ke..?
eheh

Cik TeN10 said...

dh dpt bju raya baru semangat sket nk ganti puasa kn.. aku lg sedih tau echah.. thun ni org beraya aku exam.. huhu

adan said...

wah.. 30 saat tuu...

baju raya dah beli tapi puasa ganti tak ganti2 lagi.. ish..ish..ish.. lawak2..

Hanim Mahali said...

tak ganti puasa lagi???opsssss....kena cepat-cepat ganti tu...

< yang komen pun tak habis ganti puasa lagi...*tunduk malu tersipu* >

daddyzkool said...

elok la tu...

cik bunbun said...

siapa rayyan? ngehngeehhh

fiezah91 said...

hahaha..anak buah ko ke rayyan tu? kehkehkeh.. terer dowh ko taip n3 dlm 30 saat.hahaha

aLya maNip said...

cepat2 ganti poser..hahaha

nnt nak raya ngan rayyan lagi..hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh ecah dah beli baju raya ye...akak br beli bj baby..baju raya dlm mimpi pun tak muncul2 lagi..huhu

pisau belati said...

semoga selesai semuanya...

Mario said...

baju raya???

Naddia said...

oi budak! cepat ganti pose! oooo...men tipu!

YOUsoF said...

Jangan segan² nak ganti itu puasa wokeh! ;D

aLieF si Muncung ManiS said...

saya kat kelantan skrg..7hb baru cuti..so,,jom r dtg usm kelantan...awk belnja saya makan Kfc..hehe..kidding

iszieylyanziy said...

wahhh,,,awat xgtao ade kt kltn,,klu x,,ley jmp,,ngee

Raji and Yeen said...

ceh pergi puasa ganti dlu.. =.=

Aida Azryn said...

wah! cepatnye dah beli baju rayer ye?:P

ecah mashuri said...

@JIJI YU
dah smpai pun ji.heee