Sunday, March 6, 2011

"Contest Santai: Cerita Kelakar Anda"

assalamualaikum.
hari ini aku rase nak join contest adah omey.aku dah tergila-gila kat dia punya kraft tangan tuh.apa namanya?crochet?korset ek?adah neh memang rajin bebenor mengait yeee..kalau ade baby mesti anak dia penuh dengan barangan corset bertatahkan berlian ,batu permata.HEHEH.untung weh dapat adah.cepat-cepat.borang masih disediakan.<--bukan ayat kipas.betul weh.heee.

kalau nak tahu lebih lanjut pasal contest neh.bolehlah klik banner kat atas eh.jum ah kita sama-sama memeriahkan seni mengepau corchet yang dah dikait oleh adah.

tapi bila aku nak tulis cerita kelakar.aku jadik macam blur.tanya member.ade tak pengalaman kelakar kita.kawan aku serius je berfikir,sehinggalah dia cakap"mengikut firasat aku.kita tak ade pengalaman kelakar.cuma kita je yang gelak lebih-lebih"-_-.ek?gitu ek?erm..aku dah blur dahh.banyak pengalaman yang menyedihkan bagi aku.tapi orang lain boleh gelak.huuu..apekahh?

okelah.meh aku cite aku cite.pernah satu hari yang aman damai lagi tenteram kat kampung aku neh.sambil seronok aku melayan tv.tapi lupa daa cite apa.aku layanlah dengan abang aku(identiti abang yang mana amatlah dirahsiakan)seingat aku cerita tuh cite kelakar gila kot.aku duk layan la.sambil borak-borak ngan dia.

semasa seronok aku tengok tv sambil berguling-guling.bergolek-golek.abang aku pun zuppPP!!!terus bangun dengan serius.semangat betul.dari tidur boleh dia bangun.aku pun macam terpinga-pinga ah.buang tebiat ape orang tua neh?grr..aku buat senyap je.rilek je,malas nak kisah.aku paham sangat.famili aku raja drama.terutama adik aku,ika.

pastuh dia cakap(bahasa kelantan yang telah di goggle tanslatekan)
"abang rasa suar abang koyak lah"

aku pun balas"uiks.kat mana?"

muka dia kerut-kerut.dia pun tunjuk kat bontot.aku pun dengan agak bodoh pun memerhati la di sekeliling seluar tuh.eh.tak ada lah.aku pun jerit kat abang aku.mana ade koyak-koyak.kot bunyi benda lain kot.

abang aku cakap ade!ade!cuba tengok dekat sikit.

dan dan je bila aku sua muka..pehhhh.....bunyi yang maha dahsyat telah bergema!berangin rambut aku ditiup angin sepoi-sepoi bahasa itu.haram J punya abang aku!kentut kurang ajar betul!dasar menipu..chaitttt....aku rasa nak muntah kat situ jugak.dia punya bauu..DAHSYATTTTTTTT....

nasib baik aku tak pengsan.lepas tuh dia gelak-gelak je dan sambung tengok tv.grrrr....tak suci muka aku.sikit lagi kena samak baru tau.grrr.


pehhh.lebih kurang gini ah.huhuh..takdelah sampai camtuh.tapi bau dia.cukup lengkap.memang pakej kentut terbaik.aku cerita kat kawan aku ngan mak aku dengan serius.diaorang ketawa.kelakar ke?bagi aku azabbb bebbb.

dan.sehingga hari ini aku berdendam dengan dia.tengoklah satu hari nanti.pasti akan ade pembalasanyaaa..Huarghhahahhaa.

cukup ah.kelakar tak kelakar aku main hentam je.tapi aku tetap nak corchet kura-kura tuh.ehehe.;p

**erm.walaupun tak perlu tag.tapi aku nak tag gak.kalau terkena korang tak buat siap ah.aku merajuk;p**

bunga,rina,tieah,akak diana,syah,jiji.;p.jum ah memeriahkanyeeee.ek.?;p

26 comments :

TunTeja said...

gd luck echah!!!! :)

zati embong said...

haha,alamak,sis pun x terfikir kan nk kena kentut.baru nak pelik nape xkoyak suar.haha

Puan Besar Shag Yahaya said...

Hahahaha. Kelakor gila kot sayam! Rasanya Shag pun pernah kena. Dgn abang kesayaman Shag tu. Tapi dah di balas pom. Kakakaka :P

Good Luck, sayam!

fiezah91 said...

gud luck weh. hahaha

xpasal kena kentut..ekeke..smpai skrg dah bls dendam blm akibat kena kentut tu?wakakakaka

M a W a D D a H said...

hahahahaha...echah..kan dah terkena...mesti peristiwa tu, xleh lupa sampai mati...

mesti berangin2 je kan angin tu kat muka...kekekeke...

contest approved!! gud luck!! :)

Eyra Rizal: Your MUA said...

BASIC TO ADVANCE MAKEUP CLASS BY: EYRA RIZAL

VENUE 1: SHAH ALAM
DATE: 26TH MARCH 2011
FEES: RM350/PERSON

VENUE 2: JB
DATE: 17TH APRIL 2011
FEES: RM350/PERSON

VENUE 3:
SABAH
DATE: 24TH APRIL 2011
FEES: RM400/PERSON



SYLLABUS:

**INTRODUCTION TO PRODUCTS & TOOLS
**ANALYZING SKIN TYPES/COLORS & SHAPES
**FOUNDATION TYPES & COLORS WHICH SUITS THE SKIN
**SHADING & CONTOURING
**EYEBROW SHAPING
**2 BASIC EYESHADOW TECHNIQUES
**MORE TIPS & TRICKS WILL BE REVEALED DURING THE CLASS

HOW TO REGISTER??
SMS : [FULL NAME] space [IC NUMBER] space [VENUE] space [DATE] to 016-2128740

and kindly bank in your deposit payment RM200 to maybank account:
1580 8830 5272 (NORSHAHIRA SHAHRIZAL)

***** LAST REGISTRATION FOR SHAH ALAM : 25TH MARCH 2011
*****LAST REGISTRATION FOR JB : 13TH APRIL 2011
*****LAST REGISTRATTION FOR SABAH : 15TH APRIL 2011

MUA/MAKEUP INSTRUCTOR: EYRA RIZAL
ASSITANT: RIRIEY . N ( junior MUA)

KUREKURE COMEL said...

hahaha.....mesti mengigau kan mlm2 kena panahan kentut...hahaha...


syok abis....

iza said...

As salam..
kunjungan ptg minggu dari Teratak Usang Gud luck..

JIJI YU said...

gile..mimpi ngeri kalo kena kentut atas muke..tersumbat peparu aku

d_LA said...

echah peram kentut echah lam belon pastu tgu 2,3 hari baru lps kat muka abg tu..haha..gd luck ye echah^^

echah mashuri said...

@TunTeja
thnks teja sayam!:)

echah mashuri said...

@zati embong
HAHH.tula.pandai je dia mengelat.ehheeh

echah mashuri said...

@Puan Besar Shag Yahaya
ahahah...tula.kenapa abang neh gitu.

soffea said...

hahaha.. abg echah bg udara yg 'nyaman' lg 'segar' kah?? hahaha. sampai atiii..


apepon. best of luck echah :)

echah mashuri said...

@fiezah91
huhu,xsmpat nk balsa dendam ag weh!;p

Naddia said...

kuajo punye abg..same je cam justin bibir!

princess laila said...

hahaha! aduy~ echah2~

humm.gud luck k dear~ :)

IFA Athirah said...

pergh!lau kntut kluar api mcm dlm gmbr tu, mmg superb la!haha http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

lea said...

tak reti nak wat citer kelakar
btw, gud luck!

Nabilah Atiqah said...

sme ar ngn abg nabilah...kdng2 tue die pkai kntut je kt org...hehehe....

The Crow Empire said...

ahaha.. adeh.. tak pernah lagi dapat pengalaman di kentot orang lain. koh3..

Ayat ni paling kelakar.

"kawan aku serius je berfikir,sehinggalah dia cakap"mengikut firasat aku.kita tak ade pengalaman kelakar.cuma kita je yang gelak lebih-lebih" -_-.

Keh3.. (^_____^)

DuniakuAbstrak said...

spesis abang memang suka pedajaL adik..
aku dah puas pedajaL adik aku


muahahahahahaha (geLak paLing keji)

NICK IRFAN said...

kejam giler abang echah tu! hahhha sian sampai mcm tu sekali dia buli adiknya... hehe

d_tieah said...

Hahahaha..
Semamgat aku baca echah..
Mula2 dapat agak jugak, akhirnya betul..
Konfem sangat kena kentut..
Ngee :)

*Jahat abang ko.. Hahaha..

Entry Terbaru : Cantik Itu Subjektif

Rina Rossoneri said...

hahahaha wangi tak?hahahaha

ala ecah oiii,tgh xada idea cite kelakar ni...sat nooo kita wat..

si para para said...

haha best jugak dapat abg macam tu...hehe