Saturday, February 26, 2011

tag.maafkan aku

assalamualaikum.
hari neh tak ade nak merepek-repek pasal apa.cuma bangun tido pastuh duk pejamm balik bagi tido balik.peram tido adelah sesuatu yang mengoda jiwa dan raga.tapi sebelum tuh aku nak mintak maaf pada semua kalau ada tag giveaway or contest or tag pasal bercerita pasal diri sendiri aku tak buat.aku nak kata busy idakklaaa sangat.nak kata malass tuhh..memanggg iyaaalahhh sangat.heeee.tak lah.insyaALLAH aku akan buat tag tuh kalau aku ada masa.korang jangan terasa dengan aku ekk..bunga,miss yaty,syah,sarul dan yang lain-lain yang tag aku.aku ingatt.tp belum sempat lagi.sori sangat-sangat.lagipun aku dan contest nih macam dah berpatah arang berkerat rotan!asyikk xmenang je .grrrr.

_________________________________________


.



aku rasa entahla,aku tak rasa apa-apa.tapi kadang-kadang rasa jugak.tapi aku takut nak laluinya.takut.

12 comments :

KUREKURE COMEL said...

echah ni....cool je...
insyaallah....skrg org xpndng pd kecantikan tau...bior tak cun asal hati baik punye...hehehe...





psl tag tu...mina pun sme...hehehe..

akema yazid said...

"aku rasa entahla,aku tak rasa apa-apa.tapi kadang-kadang rasa jugak.tapi aku takut nak laluinya.takut."


eceececee..
ko dah jatuh chenta eh??
ce citer..;p

Fariq said...

berpatah arang berkerat rotan!

tu peribahasa baru ke?? kehkeh

latest -
-Bila Pandangan Orang Disalah Ertikan

JIJI YU said...

muahaha ye ke orang tak pandak kecantikan ek matmina..ahahaha..aku punye la berusaha keras nak kurus

nub said...

semat la! hehe

Along Tapa said...

aku pun nak kongsi entri ni la..sebab aku pun malas nak buat tag..hihi...

Gorengbaek - Tips nak berbual tanpa bosan...

Hangit Habis dah - Kata reti nak hormat...

Kerat Senget - Suara Sendiri

Cik TeN10 said...

huhu..aku pn ada mslh malas jugak beno nye nk buat tag nih..huhu

ehh dlm byk2 kau membebel kali ni aku tertarik kat ayt last tu haa.. aku nmpak la echah.. cecite cecite !!

bunga said...
This comment has been removed by the author.
bunga said...

xpe bunga xkisah..

jangan duk asyik bercinta lak chah..tumpu pelajaran..

Zara Hannan said...

sebut sal love2 ni an, zara tgah laluinyer skrg. ahahha. takut gak sbnrnye echah. erm.. ntahla, just try n error. eyh!. x2. kalo dah bersedia hati kita tu sndri akan dpt rasa. cewah. btway zara un bnyk jer xjwb tag contest n ape sume uh. huuuu..

fiezah91 said...

hehe..x suka gak buat tag..ekekeke.. serba salah kengkadang kalo x buat =.="

shahrul said...

sokay echah :)