Monday, January 24, 2011

great moments:-)

aku baru balik dari peperiksaan berkomputer nak dapat lesen tueee lahh...perghh...lulus weh...ok.aku excited sebab aku tak ade lesen.korang yang dah ade mesti cakap eleh+echah+camtayikk+je+orang+dah+berjaman+dapat+lesen=_=.aku tahun lepas lagi buat lesen .tapi banyak betul dugaan yang harus ditempuhi.terpaksa tunda-tunda.

semalam aku duk berseronak-seronak kat luar.malamya pulak duk baca untuk ujian tuh.jadi tak sempat nak berblogwalking.nanti aku terjah blog korang ye.:)

semalam pergi lata tembakahh..perghh..sejuk gila weh air.rasa tak nak naik kalau main.aku dahla gila air.tak boleh tengok air terus rasa nak terjunn.sampai budak-budak ni nak naik sebab sejuk.aku,katy.ira ngan wawa tetap setia main airr.tak sejukk pomm..sebab aku tak mandi sebelum gi pagi tuh.gahahahah.


oleh kerana sejuk jadi berpeluk-pelukan dalam air.boleh?

diaorang cepat-cepat nak balik sebab nak ke pantai pulak.aku nih tak puas agi main air.aku tak kira lain kali kena pegi plak.ehhe


ni kat pantai air tawar.
oke.budak-budak suka peluk dan cium orang di khayalak ramai.memang geleman wehhh..grrr

grr..aku pun nak main kiss-kiss jugak depan khalayak=_=.grr.nasib tak ambik pakej peluk sambil kiss je.huahua.
pantai bukit kluang.semua suka main peace kan.heheeh.dahla wehh..bnyk gmbr nnti lugaii pulak.teka ape maksud lugaii?;p

those should have been great moments:-)

19 comments :

MR. SYAH said...

pergh! best.. aku pun lama xpergi pantai..

Along Tapa said...

berapa score dapat echah??aku dulu dapat 10/10 sebab dah hafal semua jawapan dari kecik lagi..ahaha...

entri kali ni banyak awek...rambang mata pula...kim salam sume ek...hahaha...

Gorengbaek - Along nak pecah rekod...buat entri bunga-bunga

Hangit Habis dah - What kind of person are you actually?

استاذة ليلا said...

eh.eh..echah nih dok mne ea..? org mne..?? lata tmbakah..pntai air tawar..pntai bkt kluang.? aik..? dkt2 sume tuh ngn mktb laila..

BRO_MONDAY said...

echah : tahniah²...dapat lesen dah pun...terbaik...wow~ best nye main pantai!!! ai laik dis...koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "^ CuTi PanjaM !!! Best nye..koh koh koh ^"
2. New Entry "CONTEST KAMI POSE COMEY"

Rina Rossoneri said...

wahhhh syoknya bermandi manda..dah lama xbermandi manda sambil berkelah tepi sungai...

lugai?gulai? wawawaw

yanamib said...

bestnye girls day out..hihi..pompuan men feluk² cium² xkesh sgt..cuba laki buat cemtu..*pitammmm* =P

Unknown said...

syah~jum r..besh weh g pntai.ehhe

long~oke2..nnti akan dikirim salam.hehe..ak dapat sikit je.tp yg pnting lulus.miahahah

laila~heee..duk uitm machang ni.dekat dah ngan ganu kan..sllu je g.heheeh

Unknown said...

bro.belum dapat lg ah.baru pas ujian kmputer.baru nk dpt L..wuww

rossenari~hahah..lugai tuh nak muntah la syg.;p

yana~hahah..gilos kalau laki wt cmtuh,=_=-

lady-D said...

EIIIII..ECHAH PEGI X AJK DLA PUN..GRRRRR....BEST JE TIME NI SUME KWN2 DKT NGAN KITE..KWN2 DLA RAMAI DH KAWEN SO DH XLEH BERKEPIT, BERPELUK BAGAI DAH..WUWUWUW

Bunga said...

taniah echah..best kan p mandi..nak mandi ugakkk..

Wan Collection's said...

pantai belakang umah je. cuma kena rajin blk kg lah!

Si gadis bunga said...

echah...kenape semua gambar anda comel2???

;)

Unknown said...

echah..
lain kali kalu pi mandi air terjun ke mandi laut ke pakai baju putih..
hehehhe

suri said...

manisnya ada kwan..bila dah berkahwin rasa sunyi pula...

Unknown said...

maen pata alek mano tu lawa molek

Duniakuabstrak said...

haha

astaga

kau pon terbabit dalam aksi bergambar terlampau?

Unknown said...

d_la~hahaah..tula..sape suh tak nak ikottt;p..tula.time belajar je leh brkwan2.heee.kalau dh khawin nnti kwan pn msg2 sibuk

bunga~nnti kite pegi yeee.;)

kak wan~haha..alaa..best ah cmtuh.org ni jrg2 he dpt g:)

anis~adekah echah yg comey.hahhah...backgrd la tuh;p

Unknown said...

akak diana~hahaah...ye tak ye gak.baru sng dpt pakwe...eheheh..gataiii;p

suri~heee.tula sis.mase belajar cmnilah.kalau dah khawin dh xsempat

jiji~ni bukit kluang.dgn air tawar

ayul~hahah..banyak2 benda tuh,yg gmbr trlmpau gak ko komen?grrr

farhan said...

huhuh...wow gmbr peluk2,cium2..bahayetu