Thursday, December 9, 2010

hahhhh.sudahh.

kau pernah tak rasa macam cacing dalam perut mengelumpur sebab rasa takut nak hadap benda yang paliing kau takut.

hari ini dah sembilanharibulanduabelas kan?maknanya esok adelah tarikh penentuan hidup aku.
result dah nak keluar.aku rasa seramsejukbeku.aku tak mau tahuuuu!!!!!!!!!!!!!!!*sambil tangan terlekap elok dekat dua2 belah telinga.

gila!tiga paper aku tak yakin.tulah!masa studi main-main.seronok kan kau gunakan time studi untuk online.dan time online untuk online?terimalah dengan pasrah dan tawaduqqqqq.dah nak dapat result baru ko nak berdrama ye chah!dah-dah.dah tak lakuuuu rintihan hati serta cacing-caciing dalam perut tuh.dah huarghhh.

aku lagi tak yakin bila encik zafian,lecturer aku call katy mintak no fon aku.ohhh cik zafian yang ensem.walau mukamu hensem dah comel.tapi ku tak sanggup bertentang mata denganmu untuk kedua kalinya pada sem depan.ku tak sanggup hadapppp wayar-wayar yang berselirat untuk kedua kalinya.ku tak sanggup menghafal ape itu maksud hardisk,ape itu cmos battery,ape itu data,ape itu.ape itu.itu apa!dannnn....aku tak sanggup hadapppp untuk jatuh cinnnnta denganmu untuk kedua kalinya..Choiiii!statement last tuh.kalau isteri dia baca.makan nasi guna straw la kau chah!

walau sampai ke hari ini dia tak call.tapi rasa takut tuh pasti ada.walau aku ada no fon dia.tak akan sekali-kali aku call kerana aku tahu ape jenis assingment aku dah hantar.assingment masa berbulan-bulan.tapi mampu disiapkan dalam 3hari.ya..aku bagussss.aku bijakkk..aku bagus autaaa..aku bijak COPYCAT.

dan..bila ada no tefon yang tidak ku kenali.ku tidak mengangkatnya.aku tak sanggup hadapinya.haraplah encik hanya nak bertanya khabar saya,bertanya adakah saya makin gemuk bila berada dirumah,atau bertanya adakah saya menonton cerita puteri katak yang mengantikan cerita ulik mayang.,dan,,janganlah diungkit tentang assingment,jangan ditanya tentang test malah jangan dibuka tentang carry mark.

gila.hati aku layu.aku takut.aku suka fikir bukan-bukan.malah bukan-bukan sahaja yang ade difikiran ini.ohhh tuhannn,lulus pun jadilllah..aku rasa tak mahu tido.aku rasa tak mahu bangun.doakan aku rakan-rakan.bagilah support pada aku yang layak menerima dikala hati sedang gundah gulana.

aku harap.bunga yang layu itu.akan ada seorang berhati mulia simpan dia buat bunga kering.

eh..tetiba ko nak masuk bab chhhhiiintaaaa.

6 comments :

sugar2 kapas strawberry said...

goodluck result :)
dup dap dup dap

MR. SYAH said...

echah aku pun berdebar gak ni.. arap2 result kita gempaq... ehhe..

CIK TOM said...

good luck echah!!cik tom doakan semuanya cemerlang...

Unknown said...

cik linn~~thnkss...bukan dupdap dah ni dear.dah nak pecah jntung.;(

syah~~ko xpelah ko pndai..aku?tutt..tuttt.

cik tom~~thnks sis/.heee..cemerlang
?aminnn,,

Aida Azryn said...

hope result kamu ok.. ^^

Siti Noor Aminah said...

grrrrrrrrrrrr.... sakit perot, sakit mata, sakit semua masa tggu result kuar.

haha.