Friday, June 18, 2010

comelnye...kata2 anda!!!

perasaan ku yang amat mrh...kang ak btkr jd hulk bru taw!

amboi...comelnya mulut anda...comel sungguh anda ini berkata-kata..
ingin saje mulut anda yang berkenaan itu sy comel2kan lg..sy ingin sgt mengumpat anda juga..
tp apekan daya anda tu nmpk sgt jurus dan baik..

sy xpernah paksa anda..so..anda jangan nak ckp bnyk cmtu..
lau anda nak suh saya kuarkan kata-2 bebisa cmpur hot kebabe saya neh..
tunggu..tunggu....

sy buat tu untuk semua..lau anda xnak just say 'no'
sy xpksa anda sikit pun..beliau-beliau yang lain xkata ape2 pun..
anda ingat sy nk mkn duit anda?
oo...duit sy berkepuk2 bwh bntal..
dan juga di kedai2 yg pernah sy berbelanje..
eh,,ntah pape ak neh..

sory to say la anda...beliau2 pun marah anda juge...

eh..dah2...ak geram sgt,,,ok la...ckp la..sindir la...jgn xsindir..
menyindir ni bgus untuk kshatan jantung ko tuh...

cube la ingt sikit org punye letih duhai si manusia...
lau xnk pergi jgn nak ckp mcm2...
oke...ishh!!sabar..sabarr chah!!!!!

sy tekankan sekali lagi duhai king of da scrstic mulot..
jgn nk ckp suka suki ko jerk...
ak nak gthering same2 jer..bkn mintak beribu pun...

eh...xperkla...lantak nasi dia la nk melantak bnyk pinggan pun..
ak mls nk pikir...

erm..mls nk lyn dat gurl yg spoil mud ak..
nk g joget rongeng ah,,,eee.....



1 comment :

gades ain said...

uhhh! saba saba . mulu org mmg ta bole tutup deyhh!

chill eyy ^^